2 BANAANI PÄEVAS paneb kehakaalu kukkuma?

17 kommentaari
2 BANAANI PÄEVAS paneb kehakaalu kukkuma?

Puuvilju peaks sööma iga päev, sest neis sisalduvad suhkrud annavad energiat ning lisaks sisaldavad puuviljad suures koguses vitamiine ja mineraalaineid. Üheks kõige kasulikumaks puuviljaks on kindlasti banaanid, mis aitavad kaasa ka kaalulangetamisele!

Puuvilju peaks sööma iga päev, sest neis sisalduvad suhkrud annavad energiat ning lisaks sisaldavad puuviljad suures koguses vitamiine ja mineraalaineid. Üheks kõige kasulikumaks puuviljaks on kindlasti banaanid, mis aitavad kaasa ka kaalulangetamisele!

Allpool on välja toodud viis põhjust, miks iga päev banaani süüa!

1. Tänu sellele, et banaan sisaldab suures koguses B6-vitamiini, aitab see kaasa kaalulangetusele, nimelt aitab B6-vitamiini tarbimine rasvumise vastu.

2. Banaanid on väga kaaliumirikkad ja sisaldavad vähe soola, tänu sellele aitavad need langetada vererõhku ning kaitsta südamehaiguste ja insuldi eest.

3. Kuna banaan sisaldab pektiini, korrastab see seedimisprotsessi ja viib kehast välja raskemetalliühendeid ja teisi mürke.

4. Banaanid sisaldavad looduslikult probiootikume, mis stimuleerivad kehas heade bakterite kasvu, soodustades soolestiku paremat toimimist ja seedimist. Lisaks aitab banaanide söömine organismil toitaineid paremini omandada.

5. Banaan on suurepärane energiaallikas, seetõttu sobib see heaks trennieelseks palaks ja trennijärgseks energiavarude taastamiseks. Kahest keskmisest banaanist saab inimene nii palju energiat, et ta jaksab vastu pidada ka poolteist tundi kestva raske füüsilise treeningu, mis tähendab, et banaanid aitavad keharasvast lahti saada ja lihaseid kasvatada.

Süües päevas kaks banaani, on sul rohkem energiat, kõht püsib kauem täis ja sa tarbid vähem snäkke, mis kaalutõusu põhjustavad. Vahetades banaanid šokolaadi ja muude maiustuste vastu välja, on kaalust lihtsam alla võtta ja keha on toitainetega varustatud!

Söö banaani siis, kui tunned, et kõht hakkab tühjaks minema ja järgmise toidukorrani on veel aega. Kui sa näiteks ei ole hommikul eriti hea isuga, siis võiksid proovida banaani süüa, sest seda on organismil kergem seedida ja nii ei teki lõuna ajal meeletut nälga! 

Banaan on mõeldud vahepalaks, mitte söögikorra asendajaks!

Allikas: internet

Toimetas: Karin Karu