2 ELUOHTLIKKU KIIRDIEETI, mida ei tohiks kunagi proovida

2 ELUOHTLIKKU KIIRDIEETI, mida ei tohiks kunagi proovida

Kevad on käes ja suvigi pole enam mägede taga, mis tähendab, et paljud naised mõtlevad salamisi juba rannahooajale ja mõnele neist võib see üsnagi ebameeldiva mõttena tunduda, sest figuur pole kaugeltki selline nagu ta olla võiks. Just sellistel hetkedel võtavad paljud naised vastu otsuse katsetada dieete, mis lubavad kiirelt kaalust alla võtta.

Suvi on peaaegu käes, mis tähendab, et paljud naised mõtlevad salamisi juba rannahooajale ja mõnele neist võib see üsnagi ebameeldiva mõttena tunduda, sest figuur pole kaugeltki selline, nagu ta olla võiks. Just sellistel hetkedel võtavad paljud naised vastu otsuse katsetada dieete, mis lubavad kiirelt kaalust alla võtta.

Paraku on paljud nii-öelda kiirdieedid tervisele lausa ohtlikud ja võivad seedimise pikaks ajaks segi pöörata, rääkimata muudest terviseprobleemidest.

Allpool on välja toodud kaks kiirdieeti, mida ükski naine oma tervise huvidest lähtudes mitte kunagi proovida ei tohiks:

1. Greibidieet

Greip on küll tervisele kasulik, ent sellest ei saa organism kätte vajalikke rasvhappeid ega ka valke ning kokkuvõttes on võimatu greibist kõhtu korralikult täis saada. Pigem tekitab liigne greibi söömine kõhuvalu ja maole võib see haiget teha.

2. Kapsasupidieet

Kapsasupp on samuti tervisele kasulik, kuid üksnes sellest toitudes tekivad kõhugaasid ja puhitused ning organismil tekib puudujääk vajalikest toitainetest – valke ja rasvaineid kapsasupist kätte ei saa. 

Mitte ükski ühekülgne toitumiskava ei ole jätkusuutlik ning mõjub organismile pigem halvasti kui hästi. Kiirelt kaotatud kilod tulevad enamasti tagasi ja seda veel ekstra lisakilode näol. Kui sa soovid kaalust alla võtta, siis muuda oma elustiili, mitte ajutist toitumist.

Allikas: shape