2 NIPPI, KUIDAS ÖÖSEL kõhurasva põletada ja kaalust alla võtta

2 NIPPI, KUIDAS ÖÖSEL kõhurasva põletada ja kaalust alla võtta

Üldjoontes võiks öelda, et kehakaal sõltub toitumisharjumustest ja eluviisist, ent tegelikult on nüansse tunduvalt rohkem ning need kõik mõjutavad seda, millises vormis inimene on. Selleks, et üleliigsetest kilodest vabaneda, tuleb lisaks toitumisele ja liikumisele pöörata tähelepanu ka unele.

Üldjoontes võiks öelda, et kehakaal sõltub toitumisharjumustest ja eluviisist, ent tegelikult on nüansse tunduvalt rohkem ning need kõik mõjutavad seda, millises vormis inimene on. Selleks, et üleliigsetest kilodest vabaneda, tuleb lisaks toitumisele ja liikumisele pöörata tähelepanu ka unele.

Mitmed uuringud on näidanud, et vähene uni tekitab stressi ja pingeid ning see omakorda mõjutab inimese alateadvust ning just sealt tuleb signaal, mis suunab meid ebatervisliku ja eriti suhkrurohke toidu juurde. Suhkur on kiire energiaallikas ning alateadvus tajub seda, ent tegelikkuses on suhkrurohked toidud muidugi kahjulikud ja suurimad ülekaalu põhjustajad.

Et organism saaks ennast korralikult välja puhata ja rasvade põletus toimuks ka siis, kui sa oma keha praktiliselt ei liigutagi, järgi kaht soovitust:

1. Õhtune trenn või jalutuskäik

Enne magamaminekut ei tohiks kindlasti suurtes kogustes toitu tarbida, vaid pigem võiks magama minna pooleldi tühja kõhuga – just nii, et hommikusöögile mõeldes tekib juba soov seda süüa. Hilisõhtune asjatu näksimine asenda pooletunnise jalutuskäigu või kerge trenniga. Ka pool tundi jõusaalis on tunduvalt parem kui pool tundi teleka ees kommi süüa. 

Õhtuse trenni mõju kestab ka öisel ajal, mil me magame – ainevahetus on endiselt kiirem ning keha suudab tõhusamalt rasva põletada. 

2. Külm magamistuba

Magamistuba peaks olema pigem jahe kui soe. Värskes õhus magamine tagab kvaliteetsema une ning kvaliteetne uni omakorda pärsib stressi teket ja seega ei haara käsi ka suhkrurohke toidu järele. Lisaks on mitmed uuringud näidanud, et jahedas magamine aitab pikas perspektiivis tõhusamalt kaalust alla võtta ning keharasva põletada.

Ideaalis võiks temperatuur magamistoas olla 18 soojakraadi või isegi kraad vähem, aga mitte rohkem.

Allikas: femalefirst