Hiljutisest Ameerikas läbi viidud uuringust selgus, et naised võivad oma toidulaua muutmisega vähendada olulisel määral riski haigestuda rinnavähki. Tulemuste põhjal soovitavad teadlased vähendada rasva söömist ning lisada menüüle köögi- ja juurvilju, vahendab NBC News. Uuringus osales üle 48 000 menopausi ületanud naise üle kogu Ameerika. Uuring sai alguse 1993. aastal ning kestis 20 aastat. Uuringu alguses polnud mitte ühelgi naisel diagnoositud rinnavähki. Neist 20 000 naisel paluti kaheksa aasta jooksul täita igapäevaselt toitumispäevikut. Katsealused vähendasid rasvase toidu söömist vältides punast liha ning rasvaseid piimatooteid. Samal ajal lisasid nad toidulauale ohtralt puuvilju, köögivilju ja viljatooteid. Tulemustest selgus, et naistel, kes jälgisid väherasvast ja köögiviljarohket menüüd, oli 20 protsenti väiksem tõenäosus surra rinnavähki, kui neil naistel, kes oma toidulauda ei muutnud.
Collagenina 14-päevane kodune ilurutiin — FOTO: Labo.ee Pulmad Collagenina näohooldus ja 14-päevane kodune ilurutiin: pruudi salarelv veatuks jumestuseks
Päästemeeskonna vanem Rauno — FOTO: All Media Eesti Eesti elu Uue Honda HR-V võitis päästemeeskonna vanem Rauno
Grażyna Rigalli illustratsioon — FOTO: Eesti Lastekirjanduse Keskus Eesti elu Eesti Lastekirjanduse Keskuses avatakse Poola illustraatori Grażyna Rigalli näitus „Vahel kurbus, vahel tilluke koer“