3 ASJA, MIDA sa peaksid oma intiimpiirkonna tervise nimel tegema

6 kommentaari
3 ASJA, MIDA sa peaksid oma intiimpiirkonna tervise nimel tegema

Intiimpiirkonda ümbritsev nahk on väga õrn ja vajab õhku ning puhtust, ent teisalt ka mitte liigset hoolitsust. Üldiselt suudab naise intiimpiirkond end ise puhastada ja tervena hoida, ent on olemas asju, millest iga naine peaks kindlasti teadlik olema ning mis veelgi tähtsam – on asju, mida ei tohiks oma intiimpiirkonna tervisele mõeldes kindlasti teha.

Intiimpiirkonda ümbritsev nahk on väga õrn ja vajab õhku ning puhtust, ent teisalt ka mitte liigset hoolitsust. Üldiselt suudab naise intiimpiirkond end ise puhastada ja tervena hoida, ent on olemas asju, millest iga naine peaks kindlasti teadlik olema ning mis veelgi tähtsam – on asju, mida ei tohiks oma intiimpiirkonna tervisele mõeldes kindlasti teha.

Selleks, et sinu intiimpiirkond oleks terve ning et seal oleks piisavalt palju häid baktereid, tasub tähelepanu pöörata järgnevatele aspektidele:

1. Õige aluspesu

Nahasõbralik pesu aitab vältida higistamist ning ebameeldivate bakterite ja lõhna tekkimist. Sünteetilisest materjalist aluspüksid tuleks kindlasti poeriiulile jätta – need võivad intiimpiirkonnas probleeme põhjustada. Mugava lõikega puuvillasest materjalist püksikud on parim valik. Jah, ka lõige on tähtis, sest näiteks stringid võivad nahale löövet tekitada! 

Kunstlikust materjalist aluspüksid ei lase nahal hingata, tekitavad ebameeldivat ärritust ja punetust.

2. Vaheta aluspesu alati kohe peale higistamist

Peale trenni tuleb kohe duši all käia ja mitte mingil juhul ei tohiks higise aluspesuga peale trenni lõpetamist ringi liikuda! Higine aluspesu soodustab pärmseene infektsiooni teket, lisaks veel nahaärritust ja punetust ning vaginiiti. Trenni tehes tuleks valida sobiv pesu, mis laseb õhku läbi ja peale trenni võiks jalga panna 100% puuvillased aluspüksid, et sinu intiimpiirkond saaks hingata. Naistearstide sõnul on higise aluspesuga ringikäimine üheks enim levinud veaks, mida naised tegema kipuvad ja sageli satutakse günekoloogi kabinetti just sel põhjusel, et neil on tekkinud pärmseene infektsioon!

3. Tarbi toitu, mis sisaldab häid baktereid ehk probiootikume

Intiimpiirkonda mõjutab üsnagi suurel määral ka see, mida me sööme! Selleks, et intiimpiirkonnas oleks piisavalt palju häid baktereid, tarbi hapendatud piimatooteid nagu näiteks naturaalne jogurt, keefir, juust, kodujuust, kohupiim. Suhkru tarbimist püüa võimalikult madalal hoida.

Allikas: cosmopolitan