3 FAKTI: KUIDAS toidu abil stressi maandada

3 FAKTI: KUIDAS toidu abil stressi maandada

Võib kõlada uskumatult, kuid tegelikult on toidu abil võimalik ka oma emotsioone mõjutada ja suunata. Teatud kindlad toidud tugevdavad inimese närvisüsteemi ja tänu sellele aitavad ka stressiga paremini toime tulla ning elust rohkem rõõmu tunda.

Võib kõlada uskumatult, kuid tegelikult on toidu abil võimalik ka oma emotsioone mõjutada ja suunata. Teatud kindlad toidud tugevdavad inimese närvisüsteemi ja tänu sellele aitavad ka stressiga paremini toime tulla ning elust rohkem rõõmu tunda.

Vältida tuleks kindlasti töödeldud kõrge kaloraažiga toitu ning suhkrurohkeid karastusjooke – nende asemel tarbi hoopis järgevaid:

1. Tume šokolaad

Tume šokolaad tekitab rahulolutunde ning aitab sul paremini lõõgastuda. Vali kvaliteetne šokolaad, kus suhkrut on 100 grammi kohta vähem kui 9 grammi.

2. Trüptofaani sisaldavad toidud

Trüptofaan on aminohape, mida leidub paljudes vagurikastes toitudes nagu seemned, lambaliha, kalkuniliha, sojatooted. Trüptofaan aitab organismil paremini stressiga toime tulla.

3. Rohelised köögiviljad

Tumerohelised köögiviljad sisaldavad suures koguses folaate – just folaadid aitavad organismil dopamiini toota ning dopamiini näol on tegu ainega, mis mõjutab aju heaolukeskust. Dopamiin tekitab inimeses hea enesetunde.

Allikas: higherperspectives

Sarnased artiklid