3 hommikusöögireeglit, mis tagavad kauni figuuri

8 kommentaari
3 hommikusöögireeglit, mis tagavad kauni figuuri

Jaanuarikuu on enese käsile võtmise kuu, pole paremat aega oma menüüs muudatusi teha kui nüüd ja praegu. Kui sa soovid oma kehakaalu säilitada või kaalust alla võtta, siis loe läbi need 3 soovitust, mis on seotud päeva kõige olulisema toidukorraga, milleks on hommikusöök.

Jaanuarikuu on enese käsile võtmise kuu, pole paremat aega oma menüüs muudatusi teha kui nüüd ja praegu. Kui sa soovid oma kehakaalu säilitada või kaalust alla võtta, siis loe läbi need 3 soovitust, mis on seotud päeva kõige olulisema toidukorraga, milleks on hommikusöök.

Soovitused:

1) Hommikusöök tuleks süüa tunni aja jooksul pärast ärkamist. See paneb sinu ainevahetuse korralikult tööle ning tänu korralikule hommikusöögile ei tunne sa vajadust haarata kaloririkaste snäkkide järgi.

2) Vali hommikusöögiks kiudaineterikkad ning kõrge proteiinisisaldusega toidud, mis sisaldavad vähe suhkrut. Tatrapuder, täisterapudrud, munavalgetest valmistatud omlett koos värske salatiga, võileib täistera leiva, külmsuitsulõhe ning munaga või näiteks kodujuustu ja avokaadoga. Variante on palju! 

3) Jälgi koguseid! See käib iga toidukorra kohta. Kui sööd korraga liiga palju, koormad oma magu, seedimine aeglustub ning ka enesetunne pole pärast suurt söömingut just kõige parem. Soovitatav on järgida rusikareeglit: üks toidukord peaks olema kaks peotäit ehk siis sinu hommikusöök peaks mahtuma ära sinu kahte pihku! See reegel kehtib ka lõuna- ning õhtusöögi puhul.