3 põhjust, miks tervislik toit on tähtis

7 kommentaari
3 põhjust, miks tervislik toit on tähtis

Paljud arvavad, et tervislik toitumine on ületähtsustatud – kui tervis on korras ja lisakilosid palju polegi, siis miks peaks saiakestest ja kookidest loobuma? Selline mõtlemine on vale ning sinu kehale lausa kahjulik! Miks? Sest halvad toitumisharjumused jätavad oma jälje ning tulemused võivad ilmneda ka kümne aasta pärast – haiguste ning muude tervisehädade näol. Selleks, et sinu keha oleks ka viie, kümne ning kahekümne aasta pärast terve ja tugev, pead sa tervisliku toitumisega algust tegema juba täna! Siin on 3 põhjust, miks tervislik toitumine on oluline!

Paljud arvavad, et tervislik toitumine on ületähtsustatud – kui tervis on korras ja lisakilosid palju polegi, siis miks peaks saiakestest ja kookidest loobuma? Selline mõtlemine on vale ning sinu kehale lausa kahjulik! Miks? Sest halvad toitumisharjumused jätavad oma jälje ning tulemused võivad ilmneda ka kümne aasta pärast – haiguste ning muude tervisehädade näol.

Selleks, et sinu keha oleks ka viie, kümne ning kahekümne aasta pärast terve ja tugev, pead sa tervisliku toitumisega algust tegema juba täna!

Siin on 3 põhjust, miks tervislik toitumine on oluline!

1. Tervislik toit hoiab haigused eemal!

Kui meie keha saab piisavas koguses mineraalaineid ning toitaineid, siis on ka meie immuunsussüsteem tugevam. Me ei jää haigeks, meil on rohkem energiat ning jaksu, et igapäevatoimetustega ilusti hakkama saada. Rasvase lihatüki söömine muudab meid teadupärast loiuks ning uniseks. Värske puuviljasalat annab aga vastupidiselt energiat!

2. Tervislik toit paneb naha särama!

Kõiksugu rämpstoidud, magusa söömine ning ebatervislikud karastusjoogid jätavad jälje ka meie nahale. Kui soovid ilusat ning tervet näonahka, juukseid, küüsi ning hambaid, siis eelista toitu, mis on kõrge toitainesisaldusega. Näiteks spinat, Rooma salat, pähklid, marjad ning kõik värsked puuviljad on igati teretulnud valik, mida oma menüüsse lisada!

3. Tervislik toit tagab ka tervisliku kehakaalu!

Kui me sööme aineid, mida meie keha igapäevaseks funktsioneerimiseks vajab, siis ei pea me ülekilode pärast üldse muretsema! Tükike tumedat šokolaadi, klaas punast veini on lubatud ning isegi vajalik! Söö vähem liha, rohkem köögivilju. Magusaisu puhul söö marju meega või peotäis kuivatatud datleid! Poolfabrikaadid jäta poodi, väldi öist söömist. 

Võta seda kui elustiili, mis tagab sulle toonuses keha, klaari ning särava jume, hea tuju ning energia! 

 

 

Buduaar.ee