3 SÖÖMISEGA SEOTUD VIGA, mis teevad naise paksuks

7 kommentaari
3 SÖÖMISEGA SEOTUD VIGA, mis teevad naise paksuks

Toitumisest sõltub inimese tervislik seisund, enesetunne ja muidugi mõjutab see ka kehakaalu ning välimust tervikuna – kokkuvõtvalt võiks öelda, et toit mõjutab meid väga suurel määral ja seda igast aspektist lähtudes. Selleks, et tunda ennast terve ja õnnelikuna, tuleks õppida vältima teatud vigu.

Toitumisest sõltub inimese tervislik seisund, enesetunne ja muidugi mõjutab see ka kehakaalu ning välimust tervikuna – kokkuvõtvalt võiks öelda, et toit mõjutab meid väga suurel määral ja seda igast aspektist lähtudes. Selleks, et tunda ennast terve ja õnnelikuna, tuleks õppida vältima teatud vigu.

Allpool on välja toodud kolm suurimat toitumisviga, mida paljud naised teevad:

1. Arvamus, et kõrge valgusisaldusega menüü on halb

Organism vajab valke ning tegelikult võiks iga naine oma valkude tarbimist pigem tõsta – valkudel on luustikku tugevdav mõju ning lisaks aitavad nad kehakaalu kontrolli all hoida, rasvaprotsenti madalamaks ajada ning lihast kasvatada. Lisaks aitab kõrge valgusisaldusega menüü alandada vererõhku ja parandada ka diabeedi sümptomeid.

2.  Arvamus, et kõrge rasvasisaldusega menüü on halb

Vaatamata sellele, et rasvas on grammi kohta rohkem kaloreid (umbes 9 kcal) kui süsivesikutes (u 4 kcal) või valgus (u 4 kcal), ei tee kõrge rasvasisaldusega toitumine meid paksuks. Kõik oleneb sellest, millist rasva me tarbime – head rasvad on organismile kasulikud ja kokkuvõttes võiks iga naise menüüs rasvad omal kohal olla. Rasva ei tohi karta! 

Toit, milles on palju rasva ja vähe süsivesikuid, põhjustab palju suurema kaalukao kui dieet, milles on vähe rasvu.

3. Arvamus, et menüüs peaksid süsivesikud esikohal olema

Pikka aega on kardetud rasva söömist ning paljude naiste menüüs on süsivesikute osakaal 50–60% kogu kaloraažist. Selline toitumine põhineb peamiselt teraviljadel ja suhkrutel ning vähesel määral rasvastel toitainetel nagu liha ning munad. Tegelikkuses võiks osa suhkrutest asendada hoopis heade rasvadega ning lisada menüüsse ka rohkem valku. 

Allikas: health