3 TOITU, MIS RIKUVAD sinu näonaha ja organismi

3 TOITU, MIS RIKUVAD sinu näonaha ja organismi

Teatud toidud mitte ainult ei tõsta pikas perspektiivis kehakaalu, vaid rikuvad ka näonaha! Mida puhtam on toit, seda hõlpsam on organismil sellest vajalikke aineid omastada ja seda paremini see nahale mõjub. Kui aga tegu on niiöelda halva toiduga, milles sisalduvad ained tekitavad organismis puhitusi, seedehäireid ja rasket enesetunnet, siis saab kannatada ka näonahk.

Teatud toidud mitte ainult ei tõsta pikas perspektiivis kehakaalu, vaid rikuvad ka näonaha! Mida puhtam on toit, seda hõlpsam on organismil sellest vajalikke aineid omastada ja seda paremini see nahale mõjub. Kui aga tegu on nii-öelda halva toiduga, milles sisalduvad ained tekitavad organismis puhitusi, seedehäireid ja rasket enesetunnet, siis saab kannatada ka näonahk.

Allpool on välja toodud kolm toitu, mille söömine mõjub nahale halvasti – rääkimata kehakaalust.

1. Piimakokteil

Piimakokteilid koosnevad enamasti mahlast ja jäätisest ning antud juhul on mõlemad tooted valitud üsnagi kehva kvaliteediga. Ettevõtted ei näe põhjust, miks kasutada piimakokteilide valmistamisel näiteks mango- või banaanipüreed, mis on 100% looduslik ning täpselt samamoodi ei kasuta nad kunagi kõrgekvaliteedilist plombiiri, vaid pigem odavat jäätiselaadset toodet. Seega sisaldab piimakokteil palju suhkruid ja tihtipeale ka keemiat, mis mängib ainevahetusega ja tekitab organismis põletikulisi protsesse. 

2. Külmutatud pitsa

Taas kord on tegu on tootega, mille koostisosade nimistusse kuulub ilmselt terve rida ebatervislikke aineid, mis pole kaugeltki puhtad ja nahasõbralikud. Pitsale pandud kaste koosneb suure tõenäosusega suures koguses kahjulikest E-ainetest, sink ei sisaldab pea grammigi liha ning juust kubiseb rasvast. Külmutatud pitsa ei ole kunagi hea valik!

3. Friikartulid

Kiirsöögikohas müüdavad friikartulid on valmistatud õlis, mida kasutatakse korduvalt ning see kubiseb bakteritest ja kes teab millistest kahjulikest ainetest. Ka poest ostetud külmutatud friikartulid ei ole hea idee, sest naturaalset kartulit sisaldub neis väga vähe. Kui sa soovid friikartuleid, siis valmista need kas ahjus ise või külasta kvaliteetset restorani.

Kodus tehes katseta nii: keeda kartulid poolpehmeks, viiluta kangideks ja aseta küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile, maitsesta ürdisoola või umami-seguga, nirista peale head oliiviõli, aseta kartulitele paar tüümianioksakest ja küpseta 220 kraadi juures, kuni kartulid muutuvad kuldpruuniks. Soovi korral raputa peale ka riivitud parmesani juustu või lisa sibularõngaid.

Allikas: marieclaire