3 VIGA, MILLEGA NAISED oma tervise ära rikuvad

4 kommentaari
3 VIGA, MILLEGA NAISED oma tervise ära rikuvad

Tervislik eluviis tugevdab immuunsüsteemi ja ennetab haiguste ning kõikvõimalike muude tervisehädade teket, ent sageli peetakse tervislikuks harjumuseks ka neid asju, mis seda sugugi pole. Enamasti ongi valed harjumused need, mis varem või hiljem terviserikke näol ennast tunda annavad ja seetõttu tasub juba eos neid vigu vältida.

Tervislik eluviis tugevdab immuunsüsteemi ja ennetab haiguste ning kõikvõimalike muude tervisehädade teket, ent sageli peetakse tervislikuks harjumuseks ka neid asju, mis seda sugugi pole. Enamasti ongi valed harjumused need, mis varem või hiljem terviserikke näol endast märku annavad ja seetõttu tasub juba eos neid vigu vältida.

Naised on küll väga tublid oma tervise eest hoolitsema, ent ka nemad teevad vigu. 

Allpool on välja toodud kolm viga, mida enamik naisi oma tervise eest hoolitsemisel teeb:

1. Hammaste vale pesemine.

Hambaid tuleks pesta kaks korda päevas ja mitte kunagi kohe peale happelise toidu söömist. Söök muudab hambaemaili pehmeks ja vigastustele vastuvõtlikuks ning hambaharjaga nende pesemine kohe pärast sööki isegi soodustab emailikahjustusi. Kõige mõistlikum on hammaste pesemisega oodata pool tundi peale sööki ning vajadusel närida nätsu või loputada suud tavalise veega.

2. Palaviku korral kohe palavikualandaja võtmine.

Palavik on märk sellest, et organism võitleb haigusega! Paar kraadi kõrgem kehatemperatuur annab immuunsüsteemi rakkudele lisajõudu, et ta suudaks keha ise terveks ravida. Kui palavik on kõrgem kui 39, tasuks alles siis mõelda palavikualandaja võtmisele – mida vähem me oma kehas toimuvatele protsessidele vahele sekkume, seda parem.

3. Seljavalu korral mitte liikumine.

Kui selg valutab, võetakse sageli valuvaigistit ja ollakse liikumatult ühel kohal, lootes, et valu läheb üle. Tegelikult tuleks aga hoopiski liikuda – jalutamine aitab seljavalu leevendada. Selleks et seljavalu ei tekiks, tee rohkem trenni ja pööra tähelepanu ka seljalihaste treenimisele ning ära istu selg kõveras.

Allikas: health.com