4 nippi, kuidas iseenda jaoks aega võita

4 kommentaari
4 nippi, kuidas iseenda jaoks aega võita

Meil kõigil on palju igapäevaseid kohustusi ning vahel tundub, et ööpäevas pole piisavalt aega, et kõik vajalik tehtud saaks. Selle kõige juures veel iseenda jaoks aega leida tundub pea võimatu. Õnneks on olemas lihtsad nipid, kuidas iseenda jaoks aega võita!

Meil kõigil on palju igapäevaseid kohustusi ning vahel tundub, et ööpäevas pole piisavalt aega, et kõik vajalik tehtud saaks. Selle kõige juures veel iseenda jaoks aega leida tundub pea võimatu. Õnneks on olemas lihtsad nipid, kuidas iseenda jaoks aega võita!

Järgi neid lihtsaid nippe, mille abil õnnestub sul aega ka iseenda jaoks leida!

Nipp nr 1 – Selle asemel, et pärast tööd otse koju minna, suundu paaril korral nädalas hoopis trenni või mine metsavahele jooksma. Ära võta kaasa sõbrannat ega kallimat! Nii kuulub trennis veedetud aeg vaid sinule – saad mõelda oma mõtteid ja igapäevakohustustest puhata. Vali trenn, mis sulle tõesti meeldib ja naudingut pakub – olgu selleks siis ujumine, jooga, jooks või mõni rühmatreening. Tunne sellest ajast mõnu! Lisaks võidad ka parema füüsilise vormi.

Nipp nr 2 – Mine üksi šoppama! Sa ei pea midagi ostma, oluline on, et saaksid oma mõtted igapäevastest kohustustest eemale! Mine oma lemmikpoodi ja võta aeg maha. Kui oled suur ilutoodete huviline, võta näiteks ette tiir mõnes kosmeetikapoes. Tutvu uute toodetega, testi uusi parfüüme ning kreeme! Väga rahustav on käia loodustoodete poes või kodutarvete poes. Miks mitte endale koju paar toredat sisustuselementi soetada – mõnusa aroomiga küünlad, uued kohvitassid või kauni mustriga magustoidupokaalid.

Nipp nr 3 – Vaata üksi telekat! Otsi üles oma lemmikfilm või -seriaal ja naudi olemist iseendaga. Valmista endale midagi maitsvat, juurde klaas head veini ja lihtsalt puhka. Kui perele süüa tehes pead arvestama teiste soovidega, siis nüüd on sul võimalus süüa täpselt seda, mida sina tahad! Paar korda kuus võiksid sellise aja endale kindlasti võtta ja võid olla kindel, et sinu lähedased mõistavad seda.

Nipp nr 4 – Ärka paaril korral kuus pool tundi või tund aega enne teisi, et saaksid terve hommiku iseendale pühendada! Mõtle juba ette, mida selle hommikuga peale hakata – naudi hommikukohvi, proovi mõnda uut näo- või juuksemaski, kuula rahustavat muusikat. Või miks mitte hoopis varajasele jalutuskäigule minna! Kevad on käes ja päike tõuseb varakult – miks mitte seda ära kasutada … Valmista kohvi kaasa ja naudi kaunist hommikut iseenda seltsis.

Allikas: womanitely.com