4 nippi, kuidas tõhusamalt treenida

4 kommentaari
4 nippi, kuidas tõhusamalt treenida

Kevad on käes ning kaugel pole ka rannahooaeg – kes soovivad end suveks paremasse vormi saada, peaksid treeningutega algust tegema juba täna! Selleks, et sinu füüsilisest pingutusest ka kasu oleks, tuleks arvesse võtta paari lihtsat, ent efektiivset näpunäidet. Vahel on just väikesed muudatused need, mis parima tulemuseni viivad – vähem kartulikrõpse ja magusat, rohkem liikumist!

Kevad on käes ning kaugel pole ka rannahooaeg – kes soovivad end suveks paremasse vormi saada, peaksid treeningutega algust tegema juba täna! Selleks, et sinu füüsilisest pingutusest ka kasu oleks, tuleks arvesse võtta paari lihtsat, ent efektiivset näpunäidet. Vahel on just väikesed muudatused need, mis parima tulemuseni viivad – vähem kartulikrõpse ja magusat, rohkem liikumist!

Siin on 4 lihtsat ning tõhusat nippi, kuidas oma treeningutest rohkem kasu saada!

Nipp nr 1 – Sea endale kindlad eesmärgid! Kui sa pole pikka aega trenni teinud, tuleb alustada rahulikult, kuid järjekindlalt. Kõige tõhusamad treeningud, mis kõik lihasgrupid tööle panevad, on kiirkõnd, jooksmine ja ujumine! Et tulemused enne suve algust ka näha oleksid, sea endale eesmärgiks teha alguses 2 tundi trenni nädalas, siis 3 tundi ning hiljem juba 4-5 tundi nädalas! Treeni enesetunde järgi ja kui tunned, et lihased on kanged, jäta trenn vahele! Kõige tähtsam on järjepidevus – ära anna alla!

Nipp nr 2 – Treeni avalikus kohas, mitte kodus! Spordiklubis treenimine motiveerib – sa näed, kuidas kõik ümber ringi pingutavad ning see paneb sind ennastki tahtma rohkem trenni teha. Või miks mitte minna ilusa ilmaga välja jooksma – kohti, kus joosta on igal pool.

Nipp nr 3 – Leia endale treeningkaaslane! Üksi treenides jääb sageli motivatsioonist puudu ja tekib tahtmine trenn üldse vahele jätta. Kui sa oled kellegagi kokku leppinud, et te hakkate regulaarselt koos trenni tegema, siis on sul raskem alt ära hüpata. Lisaks tekib võistlusmoment – sa ei taha kehvem olla, seega te mõlemad pingutate rohkem, et paremat tulemust saada!

Nipp nr 4 – Pane paika kindlad ajad, millal sa trenni teed! Nii harjud sa uue rütmiga paremini ning ka sinu keha teab, mis teda ees ootab! Kui sa juba trenni teed, siis keskendu trennile – uuringud näitavad, et need, kes treenivad teadlikult, saavutavad ka paremaid tulemusi! 

Ja mis kõige tähtsam – alusta kohe täna! Sinu keha ja sa ise tänad end paari kuu pärast!

Allikas: www.womanitely.com