4 TOITU, MILLE SÖÖMINE hävitab akneprobleemid

7 kommentaari
4 TOITU, MILLE SÖÖMINE hävitab akneprobleemid

Akne käes vaevlevad paljud naised ja mehed ning on loomulik, et sellest tüütust nahaprobleemist soovitakse võimalikult kiiresti vabaneda. Väga oluline on siinkohal vaadata üle ka oma menüü – kõik see, mis me endale sisse sööme ja joome, mõjutab otseselt ka meie välimust ja naha olukorda.

Akne käes vaevlevad paljud naised ja mehed ning on loomulik, et sellest tüütust nahaprobleemist soovitakse võimalikult kiiresti vabaneda. Väga oluline on siinkohal vaadata üle ka oma menüü – kõik see, mis me endale sisse sööme ja joome, mõjutab otseselt ka meie välimust ja naha olukorda.

Allpool on välja toodud neli toitu, mille söömine peatab akne ning muudab naha klaariks. Kindlasti tasub neid süüa regulaarselt, sest vaid nii on tulemus kestev.

1. Tavaline vesi

Vesi ei ole söök, kuid see on organismile eluliselt vajalik, et keha suudaks toksiinidest vabaneda, et ainevahetus toimiks ja et tervis oleks korras. Joo tavalist vett, millele pole lisatud suhkruid ega muid lisandeid. Soovi korral võid muidugi värskeid marju või näiteks kurgiviile lisada.

2. Värsked marjad

Antioksüdantidest pakatavad marjad panevad jume särama ning aitavad samuti organismil mürkidest vabaneda. Just toksiinid ongi need, mis näonaha inetuks teevad – kui organismi on kogunenud palju jääkaineid ja seedimine on korrast ära, siis esimesena kannatab näonahk!

3. Tarbi naturaalseid jogurteid

Piimatoodetega tuleks piiri pidada, ent hapendatud naturaalsed jogurtid, keefir ja hapupiim on organismile ja näonahale väga head. Kreeka jogurtit võib ka näole määrida – see toimib niisutava maskina ning leevendab nahaärritusi ja muudab tumedad silmaalused heledamaks ja alandab paistetust.

4. Kõrvitsaseemned

Need sisaldavad organismile väärtuslikku mineraalainet tsinki, mis aitab nahal aknest vabaneda. Nimelt parandab tsingi tarbimine immuunsüsteemi funktsioone ning vähendab põletikulisi protsesse. Tsinki tasuks tarbida koos oomega-3- ja oomega-6-rasvhapetega ning kõrvitsaseemnetes on need kõik olemas. 

Vältida tuleks piimatooteid (välja arvatud hapendatud tooted), suhkrurohkeid toite, alkoholi ja poolfabrikaate. 

Allikas: health.com