4 VEIDRAT KAALULANGETUSNIPPI, mis tõesti toimivad

10 kommentaari
4 VEIDRAT KAALULANGETUSNIPPI, mis tõesti toimivad

Dieedid ei toimi kunagi pikaajaliselt ning tulemuseks on sageli kilode tagasitulek ja vahel kaasneb sellega isegi veel suurem ülekaal. Oma kehale millegi keelamine mõjub alati laastavalt ja seda tunnistavad ka toitumiseksperdid. Küll aga on olemas teatud nipid, mis tõepoolest aitavad kaalust alla võtta ja need, millest me siinkohal räägime, võivad üsnagi veidrad tunduda. Neli kummalist kaalulangetusnippi, mida soovitavad fitnesseksperdid:

Dieedid ei toimi kunagi pikaajaliselt ning tulemuseks on sageli kilode tagasitulek ja vahel kaasneb sellega isegi veel suurem ülekaal. Oma kehale millegi keelamine mõjub alati laastavalt ja seda tunnistavad ka toitumiseksperdid. Küll aga on olemas teatud nipid, mis tõepoolest aitavad kaalust alla võtta ja need, millest me siinkohal räägime, võivad üsnagi veidrad tunduda.

Neli kummalist kaalulangetusnippi, mida soovitavad fitnessieksperdid:

Ära keela endale magustoitu!

Sageli on nii, et kui sa otsustad, et piirdud vaid salati või praega ja kohe kindlasti magustoitu võtma ei hakka, juhtub just vastupidine – kui oled soolase toidu ära söönud ning näed, kuidas teised kooki naudivad, tekib sul vastupandamatu isu. Sa sööd mitte ainult ühe portsu magustoitu, vaid hoopis kaks. Sest see on sinu alateadvuses miskit keelatut ja seetõttu see nii vastupandamatu tundubki. Kui sa aga algusest peale endale magustoitu ei keela ja võtad asja rahulikult, siis ei teki sul ka vajadust üle süüa! Võib isegi juhtuda, et sa loobud magustoidust või siis piirdud ühe portsuga. Ära keela endale magustoitu ja sa sööd seda vähem – kummaline, aga toimib.

Hoia oma käed tegevuses!

Õhtusel ajal teleka ees olles tekib sageli vajadus midagi näksida, ent kui sul on käsil tegevus, mis mõtted näksidest eemal hoiab ja kätele tegevust annab, siis sul ei teki vajadust külmkapi kallale minna. Lahenda ristsõna, võta ette mõni väiksem käsitöö – tiki, õmble, heegelda või koo midagi. Kui sul on käsil põnev tegevus, ei saa sa samal ajal süüa!

Ära joo kanget musta kohvi!

Musta kohvi joomine tekitab isu! Joo kohvi piima ja meega – see rahustab ja annab energiat ning kokkuvõttes tarbid sa sedasi vähem kaloreid, kui musta kohvi kõrvale šokolaadi või küpsiseid süües!

Vürtsita oma toite!

Vürtsikad toidud on meeltele rahustavad ja täidavad paremini kõhtu. Kui sa oled söönud mitmekülgset toitu ja kõik sinu maitsemeeled on saanud, mida nad vajavad, ei teki vajadust üle süüa. Maitsetu või liiga magus/soolane toit tekitavad alati tahtmise hiljem midagi veel süüa, sest sinu maitsemeeled ei ole saanud seda, mida nad tahavad. Lisaks mõjub vürtsikas toit hästi ka ainevahetusele.

Allikas: geniusbeauty.com