5 NIPPI, MILLE abil vabaneda ülesöömisest

5 NIPPI, MILLE abil vabaneda ülesöömisest
shutterstock

Jõulud on paljude jaoks aeg, kus igasugused hõrgutised ja ülesöömine on lubatud. Siiski oleks hea mõte lõpetada enne, kui sellest moodustub harjumus, millest juba raske vabaneda on.

Siin on 5 kasulikku nippi, mis aitavad sul vältida liiga suuri annuseid ja ebatervislikku toidulauda.

Ära keela endale teatud toite

Ära keela endal süüa midagi, mida armastad. Selle asemel keskendu sellele, milliseid toite sooviksid oma menüüsse lisada.

Keskendu toidu tervislikkusele

Osta neid toiduaineid, mida on võimalikult vähe tööstuslikult töödeldud. Osta palju värskeid koostisaineid.

Võta väiksem taldrik

See aitab sul automaatselt vähem süüa

Lisa proteiini

Proteiin hoiab kõhu kauem täis, mis aitab vältida näksimist ja ka päeva jooksul tarbitud kalorite arvu.

Söö kiudainerikast toitu

Lisa taldrikule puuvilju, köögivilju, ube ja läätsesid. Need hoolitsevad sinu seedimise eest ja hoiavad ka veresuhkrut kogu päeva jooksul ühtlasemana.

Sarnased artiklid