5 OHUMÄRKI, et sul on magneesiumipuudus

5 OHUMÄRKI, et sul on magneesiumipuudus

Inimene vajab vitamiine ja mineraalaineid selleks, et tema organism saaks korralikult oma funktsioone täita. Üheks kõige olulisemaks mineraalaineks on magneesium, mida peaks päevas tarbima 500-700 mg, kuid kiire elutempo tõttu ei pöörata oma toitumisele tihtipeale piisavalt tähelepanu ning selle tulemusena tarbitakse ka magneesiumirikkaid toite liiga vähe.

Inimene vajab vitamiine ja mineraalaineid, et organism saaks korralikult oma funktsioone täita. Üheks kõige olulisemaks mineraalaineks on magneesium, mida peaks päevas tarbima 500700 mg, kuid kiire elutempo tõttu ei pöörata oma toitumisele tihtipeale piisavalt tähelepanu ning selle tulemusena tarbitakse ka magneesiumirikkaid toite liiga vähe.

Kui organismil tekib magneesiumipuudus, kaasnevad sellega varem või hiljem mitmed terviseprobleemid – suur osa tänapäevainimesi vaevleb endalegi teadmata magneesiumipuuduse käes. 

Inimesed, kes söövad peamiselt töödeldud toite ning tarbivad sageli alkoholi, võivad suure tõenäosusega magneesiumipuuduse all kannatada – just rasvarohke kiirtoit ja alkohol on magneesiumi suurimad vaenlased.

Allpool olevad sümptomid võivad viidata sellele, et sul on magneesiumipuudus:

1. Koordinatsiooni- ehk tasakaaluhäired (tunned end keset päeva järsult uimasena);

2. Südamerütmihäired;

3. Hingamisraskused;

4. Lihaskrambid ja järsud nõrkushood kehas ja lihastes (lihaskrambid tekivad sageli une ajal);

5. Unehäired.