5 PÕHJUST, MIKS DR SIMEONSI dieet ei too soovitud tulemusi

1 kommentaar
5 PÕHJUST, MIKS DR SIMEONSI dieet ei too soovitud tulemusi

Dr Simeonsi dieet on üks populaarsemaid kaalulangetuse lahendusi. Dieet võimaldab reegleid järgides 23 päevaga keskmiselt kaotada vähemalt 5 kilo ning 40 päevaga 8-15 kilo, sõltuvalt inimese ülekaalust. Mis veel parem – kui kõik õigesti teha, jääb dieedijärgne kaalunumber ka kenasti püsima. Tundub raudkindel lubadus, kuid miks siis osad inimesed ebaõnnestuvad? 

Dr Simeonsi dieedi konsultant ja toitumisnõustaja Aire Kängsepa sõnul on ta dieediprogrammi Eestis tegutsetud seitsme aasta jooksul näinud tohutult edulugusid, kuid sekka ka luhta läinud dieediringe. “Lihtne tõde ongi see, et kui järgida dieedijuhendi reegleid, toimib kaalulangetus väga hästi. Kui inimene hakkab ette antud raame omale sobivalt painutama, siis ka tulemused pole ootuspärased,” sõnab konsultant.

Kängsepa sõnul on õnnestumise võtmeks meelekindlus, motivatsioon ja ette seatud eesmärgid, millest kinni pidada. “Kui kaalulangetus on läbimõeldud otsus ning inimene on oma mõtetes selleks valmis, siis on asi vaid vormistamise küsimus.” Palju saadakse inspiratsiooni ka teiste eestlaste edulugudest.

Peamised põhjused, miks inimesed Dr Simeonsi dieeti läbides ebaõnnestuvad:

– Sööd toiduaineid, mis pole lubatud toiduainete tabelis

Dr Simeonsi dieediprogramm näeb ette kaalulangetuse etapis piiratud valikut toiduaineid, mida tohib süüa. Valikusse kuulub suur hulk köögivilju, valguallikateks veise- ja linnuliha, mereande ning ka piimatooteid. Süsivesikuid annavad näkileivad ning magusaisu rahuldavad puuviljad ja marjad. Valik on mitmekesine, kuid tuleb mugavustsoonist välja tulla ning jätta mittesobivad toiduained söömata, et dieet õnnestuks.

– Sööd rohkem või vähem, kui ette nähtud 

Selleks, et kaal langeks vajalikus tempos, tuleb süüa etteantud toidukoguseid. Enamikul dieedipidajatest on pigem raskusi, et vajalikud kogused ära süüa. Arvad, et see on hea? Kahjuks mitte, kui süüa vähem, kui vaja, siis ainevahetus aeglustub ning samuti ka kaalulangus.

– Sinu vedelikutarbimine pole piisav

Veejoomine on igapäevaselt, ka kaalulangetuse ajal, väga oluline! Kindlasti tuleb silmas pidada, et kohv ja tee ei asenda vett. Erinevates olukordades (stressirohke periood, liigne füüsiline koormus jm) võib keha ka liigselt vett kinni hoidma hakata. Kui jood oma keha jaoks vajalikul hulgal vett igapäevaselt, siis väldid situatsiooni, kus kaalulangetus veepuuduse tõttu aeglustub.

– Ei suhtle oma konsultandiga olukordades, mis vajaksid personaalset käsitlemist

Kõike ei õnnestu alati ette planeerida. Ikka tuleb ette, et kaalulangetuse ajal tekib olukordi, kus ei ole võimalik reeglitest 100% kinni pidada (külmetushaigused, ootamatud reisid jne). Sellest hoolimata pole tarvis dieedile käega lüüa, vaid hoopis tasuks võtta ühendust oma isikliku dieedikonsultandiga, kes olukorrale parima lahenduse aitab leida. Konsultant on just õige spetsialist, kelle poole ka ükskõik milliste dieediga seotud küsimuste korral pöörduda ning seda täiesti tasuta, sest pakett sisaldab personaalset nõustamist.

– Naased peale dieedi läbimist vanade ebatervislike toitumisharjumuste juurde

Dieet edukalt reegleid järgides läbitud ning üleliigsed kilod maha raputatud? Aeg rõõmustamiseks! Kuid tähistada pole mõistlik ebatervislike toiduvalikutega, sest nii hakkavad lisakilod aegamisi taas kogunema. Dr Simeonsi dieediprogrammis on ette nähtud uue kaalunumbri säilitamise etapp, seega tublid dieedipidajad annavad endale suurepärased eeldused saledamaks püsimiseks, kui järgivad edaspidi tasakaalustatud toitumise põhimõtteid – süüa võid kõike, kuid võti on kogustes. Igaüks saab ju aru, et ka saledana kehtib reegel, kui sööd rohkem, kui keha ära suudab kulutada, siis rasvad hakkavad taas kehale ladestuma.

 

Arvad, et Sinule need murekohad probleemiks ei osutu ja soovid Dr Simeonsi dieediga algust teha? Loe lisainfot ja telli dieedipakett www.simeonsidieet.ee 

 

Kui soovid Dr Simeonsi dieedi kohta põhjalikku ülevaadet, siis vaata värsket loenguvideot: “Kuidas kaotada 23 päevaga tervislikult vähemalt 5 kilo?”