5 VEIDRAT DIEEDINIPPI, mis tõesti toimivad

5 VEIDRAT DIEEDINIPPI, mis tõesti toimivad

Dieedid ei toimi, vähemalt pikas perspektiivis mitte, ent on olemas teatud nipid, mille abil on võimalik kaalust alla võtta ilma et sa dieeti pidama peaksid. Midagi keerulist siin ei ole, küll aga võib mõni soovitus pisut kahtlasena tunduda!  Kui sul on vaja kaalust alla võtta, siis tasub neid kindlasti proovida!

Dieedid ei toimi, vähemalt pikas perspektiivis mitte, ent on olemas teatud nipid, mille abil on võimalik kaalust alla võtta, ilma et sa dieeti pidama peaksid. Midagi keerulist siin ei ole, küll aga võib mõni soovitus pisut kahtlasena tunduda! 

Kui sul on vaja kaalust alla võtta, siis tasub neid kindlasti proovida!

5 kummalist kaalulangetusnippi, mis toimivad alati:

1. Nuusuta puuvilju, värskeid saiakesi, sooja kakaod, kohvi ja piparmünti

Hästi lõhnava toidu nuusutamine saadab ajule signaali, justkui sa sööksid, mis omakorda aitab söögiisu kahandada. Toidu nuusutamine aitab ka täiskõhutunnet kiiremini saavutada. Alati enne, kui sööma asud, nuusuta oma toitu ja söö seda rahulikult, nautides igat ampsu. Mida kiiremini sa sööd, seda suurem oht on kaalus juurde võtta, sest aju ei taju ära, millal kõht täis on. 

2. Söö õhtusöök hommikul

Ehk siis teisisõnu – söö päeva kõige kaloririkkam toidukord hommikul või siis lõuna ajal. Päeva peale kulutad sa selle energia ära ning organism ei salvesta seda rasvana puusadel. Õhtul võiksid eelistada midagi kergemat ja kindlasti tasub vältida süsivesikuid. Valgud on õhtusöögiks parim variant – tops kodujuustu tuunikalaga, väherasvane kohupiim viilutatud banaaniga, avokaado kodujuustuga. Nii on hommikuks kõht ilusti tühi ja sa harjud hommikuti rohkem sööma. 

3. Söö kommi, mitte šokolaadi

Siinkohal on mõeldud komme, mis on kommipaberisse pandud! Iga kommi söömiseks tuleb see eelnevalt paberist lahti võtta ja seega on sul lihtsam jälgida, et sa liiga palju ei sööks. Võttes paberist korraga lahti 100grammise šokolaadi, sööd sa suure tõenäosusega rohkem, kui sa kommi sööksid.

4. Süüta vaniljelõhnaline küünal

Vaniljearoom aitab magusaisu leevendada ja nii ei teki sul õhtuti magusaisu. Just õhtusel ajal olekski kasulik küünal põlema panna.

5. Söö sinist värvi taldrikult

Erinevad uuringud on näidanud, et sinist värvi nõud pärsivad söögiisu ja oht üle süüa on välistatud. Sellepärast ei kasutatagi üheski restoranis ega kiirsööklas sinist värvi nõusid. Punane, kollane ja oranž värv aga suurendavad söögiisu, seega kui laps ei taha süüa, siis muretse talle just sellistes toonides nõud.

Allikas: www.rd.com