6 igapäevarituaali, mida sa ei tohi vahele jätta

2 kommentaari
6 igapäevarituaali, mida sa ei tohi vahele jätta

Tahad tunda ennast õnnelikuna ja elada iga päev maksimaalselt? Proovi alljärgnevaid samme. 

Tahad tunda ennast õnnelikuna ja elada iga päev maksimaalselt? Proovi alljärgnevaid samme. 

Hommikurutiin
Vali tegevus, mis sulle meeldib: tassitäis rahus joodud kohvi, ajalehe lugemine või kerge trenn. Pane hommikueine õhtul valmis ja äratuskell kümme minutit varem helisema, nii on sul piisavalt aega, et ärgata.

Meditatsioon
Või lihtsalt üks rahulik mõtlemishetk. Regulaarne mediteerimine aitab hoida südant ja vaimu tervena. Mediteerida võid lõunapausi ajal tööl, selleks ei pea istuma jalad ristis matil – kõnni näiteks pargis väike tiir ja lase mõtted vabaks.

Pererituaalid
Hoolitse selle eest, et te seitse päeva nädalas igal õhtul koos einestaksite. Et selle korraldamine sinu graafikust üleliia suurt tükki ei hammustaks, planeeri nädala lõpus menüü uueks nädalaks ja osta toiduained valmis. Nii jääb kodus vaid toidu valmistamise vaev. Jaga seda ülesannet teistega, iga kord ei pea sina kokkama.
Nädalavahetusel võta kas või paar tundi pere jaoks. Nii ei kummita sind nädala sees tööl süümepiinad, et sul pole oma kallite jaoks piisavalt aega.

Pühendu maksimumile
Püüa oma tegemised sättida nii, et sa ei venitaks tööpäeva lihtsalt õhtusse. Keskendu sellele, et võtta igast päevast maksimum ja teha ära võimalikult palju. Ja ära võta tööd koju kaasa, vaid sulge õhtul kontoriuks rahuliku südamega teades, et kõik on graafikus.
Kui sa omal jõul graafiku koostamisega hakkama ei saa, ära häbene abi küsida: su tööandja võib su saata näiteks ajaplaneerimiskoolitusele.

Kohtu sõpradega
Pühenda igast päevast paar minutit mõnele sõbrale: suhelge Facebookis või telefonitsi. Anna lihtsalt märku, et nad on sul meeles – te ei pea iga päev pikki vestlusi pidama.
Parimate sõpradega võiksid kohtuda siiski vähemasti kord kuus.

Õhtune lõõgastumine
Kui terve päeva eelpoolloetletu järgi toimetad, pead õhtul võtma aega lõõgastumiseks. Suhtle oma elukaaslase, lemmiklooma või  mõne muu lähedasega. Käi vannis, loe raamatut.
Kui elad kellegagi koos, jäta meelde kolm lihtsat küsimust, mis on sisuliselt tugeva suhte alustalaks: “Mis sa lõunal sõid?”, “Kas sa emale oled helistanud?” ja “Mida sa homme süüa tahaksid?”. Need näitavad, et sa oled mõtetes oma partneri juures, kohal selles hetkes, ja hoolid temast.
Viimased tunnid enne magamaminekut lülita ennast arvutist välja. Ära tegele sotsiaalvõrgustike ega tööasjadega. 

Allikas: Huffingtonpost
Buduaar.ee