BIKIINIFITNESSI NAISTE salajane dieedisnäkk

3 kommentaari
BIKIINIFITNESSI NAISTE salajane dieedisnäkk

Tervislikud vahepalad aitavad kaalu kontrolli all hoida ning ainevahetus toimib samuti tõhusamalt, kui organism saab iga paari tunni tagant pigem väiksemaid snäkke, kui korraga meeletus koguses toitu. Sel põhjusel võikski päevamenüü ideaalis koosneda viiest söögikorrast: kolm põhitoitu ja kaks vahepala.

Tervislikud vahepalad aitavad kaalu kontrolli all hoida ning ainevahetus toimib samuti tõhusamalt, kui organism saab iga paari tunni tagant pigem väiksemaid snäkke kui korraga meeletus koguses toitu. Sel põhjusel võikski päevamenüü ideaalis koosneda viiest söögikorrast: kolm põhitoitu ja kaks vahepala.

Kuid milliseid vahepalasid eelistada ja kuidas teha tervislikumaid valikuid? Kindlasti tasuks valida madala suhkrusisaldusega toiduained ning tähelepanu tuleks pöörata aeglaselt imenduvatele süsivesikutele, valkudele ja headele rasvadele.

Bikiinifitnessiga tegelevate naiste menüü võib tunduda üksluisena, ent tegelikult pole see üldse nii! Üheks fitnessinaiste suureks lemmikuks on vahepalana nautida madala suhkrusisaldusega riisigalette koos maapähklivõi, tuunikala, lõhefilee, kodujuustu, juustu või mis tahes muu tervisliku kattega. Maapähklivõi sisaldab väärtuslikke rasvaineid ja üsnagi kõrges koguses valke ning tuunikala, lõhe ja kodujuust on tõelised valguarmastajate lemmikud. 

Riisigaleti asemel võib poest otsida ka tatragalette. Põhjus, miks just neid eelistatakse, seisneb selles, et need sisaldavad vähem suhkruid ja leiva või saiaga võrreldes on kaloraaž samuti madalam, sest galetid on kaalult väga kerged.

Sega omavahel kokku näiteks tuunikalakonserv, kodujuust, pisut maitseaineid ning saadki suurepärase katte. Juustu valides tuleks tähelepanu pöörata sellele, et see sisaldaks saja grammi kohta vähemalt 30 grammi valke. Valgud on lihastele asendamatuks ehitusmaterjaliks ning hoiavad kõhu samuti kauem täis.

Allikas: health