EDUKA KAALUKAOTUSE 10 käsku

EDUKA KAALUKAOTUSE 10 käsku

Pole vahet, kas oled juba oma ideaalkaalu läbi pingutuste saavutanud ja hakkad tasapisi uuesti endiseid harjumusi praktiseerima või ei suuda kaalulangetamisega alustada – võta hetkeks aeg maha. Õige raja leidmiseks või alguspunkti leidmiseks on lihtne viis. 

Pole vahet, kas oled juba oma ideaalkaalu läbi pingutuste saavutanud ja hakkad tasapisi uuesti endiseid harjumusi praktiseerima või ei suuda kaalulangetamisega alustada – võta hetkeks aeg maha. Õige raja või alguspunkti leidmiseks on lihtne viis. 

See nõuab tööd ja pühendumust, aga järgnevad reeglid mängivad kaalulangetuse juures väga olulist rolli ja viivad su eesmärgile oluliselt lähemale. Need 10 reeglit aitavad sul liigsest keharasvast jagu saada ja seda edaspidi eemal hoida. 

1. Vali oma toidulauale õiged asjad. 

Tead neid toidukarpe, mida supermarketites müüakse? Nende sees olev asi pole kohe kindlasti toit! Asjad, mis on müügile pandud purkides ja plastikpakendis? See ka mitte! 

Puhta toidu söömine on kaalulangetuse juures üks põhilistest asjadest. Orgaaniline toit taastab hormoonide normaalse taseme, mis aitab su kehal automaatselt üleliigsest rasvast vabaneda. 

2. Söö, kui oled näljane. Lõpeta söömine, kui tunned, et kõht on 80% täis. 

Head toitu võiks lõpmatuseni süüa – seda tead ilmselt isegi. Kuid pool tundi hiljem tunned end halvasti, paisununa nagu rannapall. Sa ei pea sööma nii palju, et tunneksid, et kohe saab piir ületatud. Tegelikult saab kõht täis juba enne, kui sa seda tunned.

3. Ole tähelepanelik ja armasta seda, mida sööd. 

Paljude inimeste kehakaal kannatab eelkõige selle tõttu, et me elame oma elu autopiloodil. Me ei pööra sellele tähelepanu, mida me teeme või ütleme, mõtleme või tunneme. See peab paika ka toitumise puhul. Mõtle kui lihtne on tööle teel olles paar sõõrikut nahka pista ja veel lihtsam on paberitöö kõrvale komme krõbistada. 

Selle vältimiseks ära söö kunagi teleka või arvuti ees olles. Harjuta tähelepanelikku söömist. Kui sa söömiseks laua taha istud, peaksid keskenduma sellele, mida su keha sulle ütleb ja kuidas ennast süües tunned.

4. Treeni vähem, liigu rohkem. 

Liikumise tähtsust ei tohiks kunagi alahinnata. See ei tähenda, et peaksid maratoni jooksma või iga päev jõusaalis käima – lihtsalt aja ennast püsti ja liigu ringi. Kõnni igal võimalusel mööda treppe, jaluta lõunapausi ajal värskes õhus, tõuse iga paari tunni tagant hetkeks püsti ja siruta. 

5. Unusta kardiotreening. 

Keha on nagu ahi – see põletab terve päeva jooksul kaloreid. Üldiselt arvatakse, et trenni tegemine põletab rohkem kaloreid. Nii on, aga tegelikult pole see üldse nii lihtne. Trenn moodustab heal juhul maksimaalselt 15% sinu igapäevasest kaloripõletusest. Seetõttu unusta kardiotreeningud ning keskendu pigem lihastreeningule. 

6. Muuda oma ümbrus sobivaks. 

Pane kõik ebavalik enda vaateväljast ära, veel parem – viska kõik ebavajalik üldse minema! Paraku tuleb valida ka sõpru, kellega väljas käia. Kui nende harjumused on ebatervislikud, siis langed ka sina suure tõenäosusega tagasi sinna, kust alustasid. 

7. Püüdle edasimineku, mitte perfektsuse poole. 

Kõik muutub harjutades lihtsamaks – see kehtib ka siis, kui soovid kaalust alla võtta. Ole enda suhtes leebe, sea endale reaalseid eesmärke ja tunnusta ennast ka pisikeste asjade eest. Ära aja perfektsust taga – igaüks võib aeg-ajalt libastuda. 

8. Ole järjekindel. 

Tervislikke valikuid ei saa ainult mõnikord teha – sellest peaks saama sinu elustiil, muidu pole sellest lihtsalt mingisugust kasu. Kui otsustad, et teed kaks korda nädalas trenni, siis pea sellest kinni! Ära mõtle kordagi nii, et kui ma ühe trenni vahele jätan, siis pole sellest midagi! 

9. Õpi. 

Teadmistes peitub jõud ainult siis, kui neid ka rakendada osatakse. Uute ja põnevate ideede ning strateegiate õppimine tõstab sinu motivatsiooni. Pane raadio kinni ja kuula selle asemel midagi inspireerivat! Lõpeta sarjade vaatamine ja mine selle asemel mõnele seminarile. 

10. Ole õnnelik ja tänulik. 

See on kõige lihtsam reegel ja ühtlasi ka ilusa elu saladus. Pole vahet, kas soovid miljonäriks saada või 20 kilo vähem kaaluda – selle saavutamiseks tuleb olla õnnelik ja tänulik. Kui sinu teel ilmneb takistusi, pea meeles, et su elus on palju asju, mille eest tänulik olla!

rodalewellness.com