Fallen Angels’i kaunitarid treenivad suveks tippvormi vol. 2

Fallen Angels’i kaunitarid treenivad suveks tippvormi vol. 2

Fallen Angels’i kaunitaride eesmärgiks on end suveks tippvormi treenida. Teine nädal on käimas ning sel korral tuleb jutuks, miks ka saledad neiud peavad trenni tegema. Lisaks mõned huvitavad harjutused ning näited saalitunnist neile, kes ka ise soovivad end samamoodi treenida.

Fallen Angels’i kaunitaride eesmärgiks on end suveks tippvormi treenida. Teine nädal on käimas ning sel korral tuleb jutuks, miks ka saledad neiud peavad trenni tegema. Lisaks mõned huvitavad harjutused ning näited saalitunnist neile, kes ka ise soovivad end samamoodi treenida.

Nädal aega on juba treenitud ning esimesed tapvad lihasvalupäevad on möödas, uued kohe ukse taga. Treenime endiselt kolm korda nädalas.

Miks treenivad saledad?

“Jälgides eelmise artikli kommentaare, üllatas mind, et paljudes lugejates tekitas segadust, miks saledad tüdrukud sporti teevad,” arutleb treener Jekaterina-Irvanets Goldmann

Kas trenni tuleks teha vaid selleks, et kaotada kaalu?

Inimese keha on loodud liikumiseks ning liikumises olles on see täiuslik. Liikumisvaene eluviis põhjustab väsimust, vererõhu tõusu, stressi, võtab sära silmadest ning hirmsamal juhul võib viia depressioonini. Loomulikult ei ole viimase põhjuseks vaid vähene liikumine, kuid selle puudumine ei aita ka depressiooni leevendamisele kaasa. Meditsiiniliseks liikumise normiks peetakse päevas 15 000 sammu ehk 10 km.

Milleks meile füüsiline aktiivsus?
1. Süda
 Kõige olulisem põhjus harrastada sporti – tervise üldseisundi parandamine ning tugevdamine: südame-vereringete haiguste ennetamine, reguleerib vererõhku. Regulaarne füüsiline koormus aeglustab vananemisprotsessid ning soodustab vere parimat tsirkuleerimist.
2. Hapnik
Füüsilise koormuse ajal hapnik otseses mõttes sattub iga keha raku sisse, sellepärast su nahk näeb välja parem ning mõningatel juhtudel aitab leevendada ka aknet.
3. Ilus lihas
Sport lisab lihastele toonust, muutes neid tugevamaks ning vastupidavamaks. Lihased muutuvad elastseks ning sina saad selle juures olla ja tunda ennast atraktiivsemana, paindlikumana ning suisa seksikamana.
4. Kaal
Spordi kaudu saab ka kontrollida oma söögiisu, sest sportimine põhjustab endorfiinide toodangut  ning see kaitseb sind nn “tühja näljatunde eest”.
5. Energia
Füüsiline koormus lisab sulle energiat, varustades aju hapnikuga ning suurendades organismi üldvastupidavust ja on oluline element kroonilise väsimuse puhul
6. “No stress!”
Sportimine aitab vältida depressiooni ja unetust, vähendades adrenaliinitaset veres ning stimuleerides endorfiinide tootmist, mis aitavad vabaneda stressist ning pingetest.
7. “Looking good”
Sport parandab enesehinnangut: parim välimus ning parim tervis on garanteeritud!
8. Ainevahetus
Harrastades sporti, parandad oma ainevahetust.
9. Taastumine
Füüsiliselt aktiivsed inimesed taastuvad paremini pärast rasket haigust, operatsiooni, sünnitust või traumat.
10. Sära!
Ja lõpuks, sport lihtsalt parandab su tuju ning aitab emotsionaalselt lõõgastuda.

Head nipid näidistrennist number 2
Tallinna Spordihallis trenn topispalliga

Soojendusjooks 15min, venitused.
Kolmekilone pall on hea ja mitmekülgne abivahend harjutuste sooritamisel. Hea oleks treeningut teha koos paarilisega.
Mõned nipid harjutusteks:
1. väljaasted ülakeha pöördega, pall tugevasti käes.
2. palli “jagamine”. Seljad vastakuti, kellaosuti suunas palli käest-kätte ulatamine. Töötab talje.
3. Seisa püsti. Pall aseta jalalabade vahele ja hoia tugevasti kinni. Proovi sellest asendist õhku hüpata nii, et sa tood jalad kergelt ette ja viskad palli endast eemale.
4.Hea harjutus! Ole kõhuli, jalad proovi panna redeli või muu sarnase piirde taha. Tõsta ülakeha ning viska palli oma paarilisele (kes on sinust eemal, otse ees). Tema veeretab palli sulle tagasi. Hea ja tõhus treening tuhara- ja seljalihastele.

Trenni lõpus lisa veel 2-3 kiiret jooksukiirendust rajal. Ja otsa rahulikud venitused.

 

Karin Karu