Hiina taimetark Li Ching-Yuen: 15 isikuomadust, mis põhjustavad haigusi

3 kommentaari
Hiina taimetark Li Ching-Yuen: 15 isikuomadust, mis põhjustavad haigusi

Tänapäeval ülilevinud psühhosomaatilised haigused on moodsa meditsiini esindajate arvates juba kuni 70% ulatuses negatiivsete mõtete ja emotsionaalse stressi tulemus. Isegi stressirohke päev võib esile kutsuda pikka aega organsimist väljapääsu otsinud haiguse, millest enim levinud on diabeet ning südame-veresoonkonna haigused. 

Tänapäeval ülilevinud psühhosomaatilised haigused on moodsa meditsiini esindajate arvates juba kuni 70% ulatuses negatiivsete mõtete ja emotsionaalse stressi tulemus. Isegi stressirohke päev võib esile kutsuda pikka aega organsimist väljapääsu otsinud haiguse, millest enim levinud on diabeet ning südame-veresoonkonna haigused. 

Järgnevad isikuomadused võivad tema sõnul põhjustada mitmeid erinevaid haigusi:

Kadedus – aitab kaasa vähi tekkele ning põhjustab immuunsüsteemi häireid;

Kättemaksuhimu – põhjustab unehäireid ning kurguhaigusi;

Ärritavate olukordade piiramine – põhjustab kopsuhaigusi;

Moraalitu käitumine – põhjustab kroonilisi, naha- ja nakkushaigusi;

Oma uskumuste liiga kategooriline ning vankumatu järgimine – põhjustab diabeeti, migreeni ja kroonilist põletikku;

Valetamine – põhjustab alkoholisõltuvust, parasiitnakkusi ja immuunsüsteemi häireid;

Vaenulikkus – põhjustab maohaavandeid, kõrvetisi ja soolatüükaid;

Sõnaahtrus – põhjustab skisofreeniat ja neeruhaigusi;

Julm käitumine – põhjustab epilepsiat, astmat ja kehvveresust;

Konfliktide otsimine – põhjustab kilpnäärme suurenemist;

Apaatia – põhjustab diabeeti;

Vasturääkivus ja tujukus – põhjustab viljatust;

Solvamine – põhjustab diabeeti ja südamehaigusi;

Ärevus – põhjustab seedesüsteemi häireid, südame- ja nahahaigusi;

Ahnus – aitab kaasa kasvajate ning südamehaiguste tekkele, põhjustab ülekaalulisust.

Selleks, et elada tervena ja ennast hästi tunda, soovitab Li Ching-Yuen järgida alljärgnevaid soovitusi:

1. Alusta oma mõtete kontrollimist! Võta õhtul natuke aega ning pane kirja, kuidas sa ennast täna tundsid. Mõtle erinevatele olukordadele ja emotsioonidele, mida siis tundsid. Missuguseid negatiivseid isikuomadusi need kaasa tõid? Kuidas saaksid homme ennast parandada ning vältida ja muuta neid konkreetseid negatiivseid isikuomadusi? Väga oluline on KÕIK kirja panna. 

2. Mõtle rohkem asjadele, mis teevad sind õnnelikuks! See on positiivse mõtlemise alge. Kui keskendud asjadele, mis sulle meeldivad, hakkad tajuma hoopis teistsugust võnkesagedust ning su keha hakkab seeläbi ise tervenema. Kogu loo muudab veelgi positiivsemaks see, et hakkad kogema rohkem häid asju, kuna oled vastavalt sellele häälestatud. Isegi probleemid ei tundu enam lahendamatud ega valmista muret. 

3. Proovi mediteerimist! Meditatsiooni ajal nii meel kui keha puhkavad ning tervenevad. 

Vali oma ellu ainult kasulikke ja tähendusrikkaid emotsioone ning kogemusi, sest kõik mis on kasulik ja tähendusrikas sulle, on seda ka teistele. Niimoodi toimides paned tööle positiivsete mõtete ringi! 

Li Ching-Yueni õpetusest saad rohkem lugeda siit!