HOLLYWOODI SPETSIALISTI toitumisnipp: tõhusam kui ükski dieet

2 kommentaari
HOLLYWOODI SPETSIALISTI toitumisnipp: tõhusam kui ükski dieet

Suvi on peagi käes ning paljud naised tunnevad vajadust oma figuuri pisut korrigeerida või siis otse välja öeldes tahetakse lihtsalt kaalust alla võtta, et bikiinides võimalikult hea välja näha. Kuid selle asemel, et taaskord mõne dieedi lõksu langeda, võiks sel aastal asjale läheneda pisut teise nurga alt.

Suvi on kätte jõudnud ning paljud naised tunnevad vajadust oma figuuri pisut korrigeerida või siis otse välja öeldes tahetakse lihtsalt kaalust alla võtta, et bikiinides võimalikult hea välja näha. Kuid selle asemel, et taas kord mõne dieedi lõksu langeda, võiks sel aastal asjale läheneda pisut teise nurga alt.

Hollywoodi glamuuritaride eratreenerid jagasid väljaandele Shape oma toitumisnippe ning üheks kõige tõhusamaks neist on oskus süüa nii, et kõht on ilusti täis, enesetunne hea ja kilod samal ajal kaovad ning võtavad kaasa ka soovimatu kõhurasva. Nipp ise on järgmine: süüa tuleb regulaarselt iga kolme tunni tagant ning alati taldrikult!

Hommikueine võiks olla puder, mis on keedetud veega ja maitsestatud soola ja vähese võiga. Võisilma võib asendada ka väikese peotäie meelepäraste pähklite või juustuga ning soovi korral võib pudrule lisada hoopis muna või sinki. Et hommikusöök peab korralikult energiat andma, siis kuula oma sisetunnet ja ära jäta ennast nälga. 

Näksimine on keelatud, ent vee joomine lausa kohustuslik ning kohvi võib juua vaid lahja piimaga ja ilma suhkruta.

Iga järgnev toidukord peale hommikusööki peab sisaldama vähemalt pooles koguses köögivilju – hautatud, aurutatud, värsked. Üks neljandik taldrikust peaks olema valguallikas ning üks neljandik vabal valikul kas süsivesik või hea rasvaallikas. Näiteks kui taldrikul on sajagrammine lõhefilee, siis see on ühtlasi nii valgu- kui ka rasvaallikas ja sinna kõrvale võiks lisaks köögiviljadele võtta ühe riisigaleti. Kui aga valid lõhe asemel lahja kanafilee, siis võiks taldrikul lisaks olla ka tatart, kikerherneid, ube või täisterariisi. 

Süües iga kolme tunni tagant korralikult, juues vahepeal vett ning vältides näksimist, langeb kehakaal ilma probleemita. 

Taldrikule vali toidud vastavalt enesetundele – oluline on järgida, et pool oleks köögiviljad, üks neljandik valk ja viimane neljandik süsivesik või hea rasv ja see oleneb sellest, kas valguallikas sisaldab piisavas koguses häid rasvu või mitte. 

Allikas: shape.com

Sarnased artiklid