INSTAGRAMI FITNESSTREENERI 3 seksika figuuri rusikareeglit

6 kommentaari
INSTAGRAMI FITNESSTREENERI 3 seksika figuuri rusikareeglit

Instagram on täis seksikate naiste fotosid, kes on vapustavas füüsilises vormis ning mõned fotod tunduvad tõepoolest lausa ebareaalsed. On loomulik, et iga naine tahaks endale saledat trimmis figuuri, ent selle saavutamine tundub tihtipeale olevat tohutult raske ja sel põhjusel on ka motivatsioon kiire kaduma.

Instagram on täis seksikate naiste fotosid, kes on vapustavas füüsilises vormis ning mõned fotod tunduvad tõepoolest lausa ebareaalsed. On loomulik, et iga naine tahaks endale saledat trimmis figuuri, ent selle saavutamine tundub tihtipeale olevat tohutult raske ja sel põhjusel on ka motivatsioon kiire kaduma.

Enamik naisi on oma elu jooksul vähemalt kahel korral proovinud ennast käsile võtta, muutnud toitumist, läinud trenni ja siis ühel hetkel käib klõps ja ollakse tagasi endise ebatervisliku rutiini juures. 

Instagrami fitnesstreeneri soovitused aitavad sul saavutada oma eesmärki ja voolida oma keha seksikaks. Need lihtsad tõed toimivad!

1. Ära võrdle ennast teistega, võrdle ennast oma halvima vormiga

Ära sea endale eesmärke, mida on võimatu saavutada. Kui sa võrdled oma keha supermodelli või mõne kuulsa näitleja omaga, siis loomulikult ei saa sinu keha suruda teise inimese kehaga samadesse raamidesse. Sinu eesmärgiks on saavutada iseenda keha parim vorm ja ainus, kellega ennast üldse võrrelda tasub, on sinu kõige kehvem füüsiline vorm. Tee endast pilt enne treeningutega alustamist ning edaspidi tee üks kord nädalas uus pilt. Kui treenid korralikult ja toitud õigesti, siis näed tulemusi peagi ja siinkohal motiveerivad sind pildid sinust endast. Kui sa näed, kui palju sinu keha on muutunud, siis ei taha sa alla anda ja kogu seda tööd raisku lasta. 

2. Ära vaata jõusaalis ringi, vaata iseennast

Paljud lähevad jõusaali väikese hirmuga, et neid vaadatakse seal imeliku pilguga ja kommenteeritakse omavahel. Tegelikkuses käivad jõusaalis inimesed, kes näevad vaeva iseenda kallal ja neil tõepoolest ei ole aega ega ka huvi hakata teisi kritiseerima ega üleoleva pilguga vaatama. Kui sa lähed esimest korda spordisaali, siis ära mõtle üldse sellele, mida keegi teine seal teeb või mõtleb, vaid keskendu ainult iseendale. Sinul on eesmärk treenida oma keha ja voolida see saledaks ning see pole üldse võimatu ülesanne, kui sa selle nimel tegutsed.

Kui sa mõnda masinat et tea, aga tahaksid seda kasutada, siis küsi jõusaali administraatori käest, kes oskab leida juhendaja, või teine võimalus, küsi mõne jõusaali külastaja käest – sa üllatud, kui sõbralikud nad on. Spordiklubis on enamasti koos väga toredad inimesed, kes teevad seda, mida nad armastavad.

3. Kui sul on mugav, siis sa ei pinguta piisavalt

Iga kord, kui sa trenni teed, peaksid sa ühtlasi ka pingutama nii, et higi tuleb ja sa tunned lihastes põletavat tunnet. Lihased arenevad vaid siis, kui nad suurt pingutust nõudvat harjutust teevad ning selleks, et keha rasvaprotsent langeks, tuleb ennast intensiivselt liigutada. Kui sa tunned, et sa ei suuda ennast ise piisavalt palju motiveerida, siis mine rühmatrenni! Seal tekib kambavaim kiirelt ja treeneri valvsa pilgu all on üsnagi raske alla anda. Sa pingutad ja su keha tunneb seda. 

Kui sa nüüd tunned, et tegelikult võiks tõesti selle teekonna ette võtta ja saavutada oma unistuste figuur, siis miks mitte liituda MyFitnessi spordiklubiga, kus sind aitavad oma ala parimad treenerid ning sul on võimalus külastada tõeliselt tasemel spordiklubisid üle kogu Eesti. Rühmatreeningute valik on meeletult suur ja loomulikult saab endale võtta ka personaaltreeneri. Loe lähemalt siit