JAAPANLASTE 5 MINUTI TRIKK paneb kehakaalu langema!?

JAAPANLASTE 5 MINUTI TRIKK paneb kehakaalu langema!?

Kui ülekilodest vabanemine oleks imelihtne, siis oleksid kõik saledad, ent paraku pole see nii ja ülekaalulisus ning sellest tulenevad tervisehädad on tänapäeva ühiskonnas suureks probleemiks. Seega on loomulik, et iga päev mõeldakse välja uusi meetodeid, kuidas ülekaalulisi inimesi aidata! Jaapanlased on avastanud omanäolise harjutuse, mis peaks aitama kaalust alla võtta. 

Kui ülekilodest vabanemine oleks imelihtne, siis oleksid kõik saledad, ent paraku pole see nii ja ülekaalulisus ning sellest tulenevad tervisehädad on tänapäeva ühiskonnas suureks probleemiks. Seega on loomulik, et iga päev mõeldakse välja uusi meetodeid, kuidas ülekaalulisi inimesi aidata!

Jaapanlased on avastanud omanäolise harjutuse, mis peaks aitama kaalust alla võtta. 

Dr. Fukutcuchi on Jaapanist pärit arst, kes on üle kümne aasta aidanud ülekaalulisi inimesi ning allpool kirjeldatud harjutust soovitab ta kõigile, kes soovivad kaalust alla võtta. Antud harjutus peaks väidetavalt aitama ka keha rasvaprotsenti langetada.

Mida teha tuleb:

Võta saunalina ja keera rulli – see peaks olema piisavalt pikk, et sa saaksid selle oma selja alla panna.

Võta sisse järgmine asend:

1. Heida põrandale või kõva pinnasega vaibale selili ja aseta rullitud vannilina oma alaselja alla. (Nabaga paralleelselt.)

2. Aseta jalad õlgade laiuselt harki, pane mõlema jala suured varbad teineteisega kohakuti. Kannad peavad olema vastu põrandat!

3. Siruta käed üle pea pikalt ja sirgelt välja ja aseta väikesed sõrmed teineteise vastu. Peopesad peavad olema põranda poole.

Kui sa oled selle asendi sisse võtnud nii, nagu peab, siis tunned end alguses üsnagi ebamugavalt ja see vajab harjumist. Eesmärgiks on selles asendis püsida 5 minutit järjest nii, et sa ühtegi kehaosa ei liiguta. Kõik sõrmed, varbad ja kogu keha peab olema staatilises asendis.

Ideaalis võiks seda harjutust teha kolm korda päevas ja 5 minutit järjest ehk siis 15 minutit iga päev. (Enne hommikusööki, enne lõunasööki ja enne uinumist). See tugevdab ja treenib kõiki imepisikesi lihasgruppe sinu kehas, mille olemasolust sul varem ilmselt aimugi polnud. Antud harjutuse üheks suureks plussiks on kindlasti ka see, et see treenib süvalihaseid, mida enamik treeninguid ei arenda. On loomulik, et mida rohkem erinevaid lihaseid me kasutame, seda rohkem kaloreid meie organism kulutab.

Peale harjutuse sooritamist ole põrandalt püsti tõusmisega väga ettevaatlik! Sa võid ennast vigastada, kui järsult püsti tõused. Keera ennast rahulikult külili ja seejärel istukile ning hinga sügavalt sisse ja välja, enne kui püsti tõused.

Kui sul on seljaprobleemid, siis tuleb enne selle harjutuse proovimist kindlasti arstiga konsulteerida!

Allikas: wellnessinfo.com