KEEDETUD BANAANI NIPP – uskumatu, see tõesti toimib!?

4 kommentaari
KEEDETUD BANAANI NIPP – uskumatu, see tõesti toimib!?

Banaan on ääretult tervislik ja toitev puuvili, mis sisaldab märkimisväärses koguses A-vitamiini, rauda, kaaliumit, magneesiumit ja mangaani ning lisaks veel valku ja muidugi süsivesikuid. Tegu on igati mitmekülgse viljaga, mis aitab ühtlasi nii kõhuhädade vastu, kui annab kiiret energiat ajal, mil süüa valmistada ei jõua.

Banaan on ääretult tervislik ja toitev puuvili, mis sisaldab märkimisväärses koguses A-vitamiini, rauda, kaaliumit, magneesiumit ja mangaani ning lisaks veel valku ja muidugi süsivesikuid. Tegu on igati mitmekülgse viljaga, mis aitab ühtlasi nii kõhuhädade vastu kui annab kiiret energiat ajal, mil süüa valmistada ei jõua.

Kuid lisaks sellele, et tegu on täisväärtusliku toiduainega, pakub banaan leevendust ka unetuse korral! Tundub uskumatu, ent väidetavalt aitab keedetud banaani vedeliku joomine lõdvestada lihaseid ning tuua rahuliku une ka pingelisel eluperioodil. 

Selleks, et valmistada keedetud banaanivett, on vaja täpselt kaht komponenti – koorimata orgaaniliselt kasvatatud banaani ja vett. Kindlasti peab tegu olema kemikaalivaba banaaniga, sest antud juhul tuleb banaan keema panna koos koorega ning hiljem tuleb saadud vedelik ära juua – tavalised poes müüdavad banaanid sisaldavad kooreosas enamasti kemikaale, mida kindlasti tarbida ei tohiks.

Tee nii: lase vesi keema, lõika banaanil mõlemad otsad maha ja aseta keevasse vette. Keeda kümme minutit ning seejärel õngitse banaan välja ning vala vedelik kruusi ja lase jahtuda, kuni seda saab juua. Soovi korral lisa vedelikule pisut kaneeli. 

Joo üks kruusitäis tund aega enne uinumist!

Keedetud banaani võib koorida ning sisu näiteks hommikupudru või jogurti sisse lisada.

Just tänu kõrgele mineraalainetesisaldusele (kaalium, magneesium, raud ja mangaan) ning seedesüsteemile positiivset mõju avaldavatele süsivesikutele toimib banaanivesi rahustavalt ning und soodustavalt.

Allikas: higherperspectives