Kõht saledaks ja seksikaks: 5 tõhusat harjutust + toitumissoovitus

3 kommentaari
Kõht saledaks ja seksikaks: 5 tõhusat harjutust + toitumissoovitus

Kas teadsid, et kõhulihased kuuluvad nende lihasgruppide hulka, mis kõige kiiremini arenevad – täpselt nii see on. Põhjus, miks kõhulihased sageli isegi pärast paar kuud kestnud treenimist välja ei paista, seisneb hoopis rasvas, mis paljude naiste kõhupiirkonda katab – kõhulihased ei paista rasva alt välja. Ent õigeid harjutusi tehes on võimalik ka kõhupiirkonnas asetsevast rasvast vabaneda – selleks on vaja püsivust, regulaarset treenimist ning õiget toitumist.

Kas teadsid, et kõhulihased kuuluvad nende lihasgruppide hulka, mis kõige kiiremini arenevad? Põhjus, miks kõhulihased sageli isegi pärast paar kuud kestnud treenimist välja ei paista, seisneb hoopis rasvas, mis paljude naiste kõhupiirkonda katab – kõhulihased ei paista rasva alt välja. Ent õigeid harjutusi tehes on võimalik ka kõhupiirkonnas asetsevast rasvast vabaneda – selleks on vaja püsivust, regulaarset treenimist ning õiget toitumist.

Kui sa soovid seksikat ning saledat taljet, siis alusta juba täna – kaotada pole sul midagi, võita aga palju.

Allpool olevas videos näidatakse ette viis väga tõhusat harjutust, mis treenivad erinevaid kõhulihaste gruppe, arendavad võhma ning viimased kaks harjutust annavad koormuse kogu kehale! Harjutuste tegemiseks on sul vaja mugavaid trenniriideid, paar meetrit vaba ruumi ja põrandat, mis ei ole libe.

Tee neid harjutusi 10 minutit ja katsu selleks iga päev aega leida! Lisaks asenda liftiga sõitmine treppidest käimisega ning veeda iga päev 30 minutit värskes õhus liikudes! Kui sa tahad paremat füüsilist vormi ja tunda end oma kehas õnnelikuna, siis tuleb ennast liigutama hakata! 

Kui soovid reaalseid tulemusi, vaata läbi ka oma menüü – viska välja kõik ebatervislikud kastmed, limonaadid, vorstid, viinerid, rasvane liha, valgest jahust koosnevad tooted (sai, makaronid, küpsised, präänikud, pontšikud) ja suhkur. Söö palju köögivilju ja puuvilju, täisteratooteid, putrusid (viievilja-, neljavilja-, täisterakaerahelbe, tatrapuder on väga head), kodujuustu, lahjat kohupiima (kõrge valgusisaldus on tähtis), punast ja valget kala, muna. 

Vaata videot allpool!

Toimetas: Karin Karu