KOLE VIGA, mida naised pärast jõulusöömingut teevad

KOLE VIGA, mida naised pärast jõulusöömingut teevad

Kauaoodatud jõulupühad tulid, olid ja nüüd on nad läbi – söödud sai palju head paremat ning on muidugi võimalik, et sa tunned end nüüd pisut ülenuumatuna. Ehk sai seda kooki ja kringlit plaanitust rohkem söödud või lendas sinu taldrikule hoopiski rohkem rasvast liha ja muud sarnast – see ei mängi mingit rolli, millise toiduga sa üle pingutasid. Oluline on hoopis see, millise sammu sa järgmisena astud.

Paljud naised kipuvad pärast uhket jõulusöömingut ikka seda ühte ja sama viga tegema – selleks on toidukordade vahele jätmine ja isegi paastumine.

Toidukorda ei tohiks vahele jätta isegi siis, kui sa sõid pühade ajal plaanitust rohkem ja mis paastumisse puutub, siis see mõjub niigi raske koorma all olevale organismile veelgi kurnavamalt.

Küll aga tasuks nüüd valida kergemaid eineid, mis soodustavad seedimist ning varustavad organismi vajalike toitainetega. Näiteks püreesupid on siinkohal lausa ideaalsed – lillkapsas, brokoli, porgand, kartul, peet. Kõik need köögiviljad teevad olemise tunduvalt kergemaks.

Ära tunne süümepiinu, kui sa pühade ajal rohkem sõid ning ära hakka oma organismi kurnama ka pärast pühi. Vali kuldne kesktee – vajadusel kergemad toidud ning kindlasti võiks juua ka rohkelt vett.

Allikas: Self