Kõrvalehüpped, pausid ja see 3 kg valu, mida ma ei talu. Marek aitab!

Kõrvalehüpped, pausid ja see 3 kg valu, mida ma ei talu. Marek aitab!

Kõik me sooviksime olla ilusad, seksikad ja muidugi suurepärases füüsilises vormis. Erinevaid treeninguid on aga nii palju ja iga algus on raske… Mida siis teha? Buduaar palus appi eratreener Marek Morozovi, et vastata naiste küsimustele. Kui ka sul on oma küsimus, millele tahad kogenud treeneri vastust, siis saada see marek@kehavormi.ee.
 

Kõik me sooviksime olla ilusad, seksikad ja muidugi suurepärases füüsilises vormis. Erinevaid treeninguid on aga nii palju ja iga algus on raske… Mida siis teha? Buduaar palus appi eratreener Marek Morozovi, et vastata naiste küsimustele. Kui ka sul on oma küsimus, millele tahad kogenud treeneri vastust, siis saada see marek@kehavormi.ee.

Mure nr. 4

Ka parimates peredes juhtub… ja vahel see trennikava järgimine lihtsalt luhtub. Elu on nagu elu ikka ja nii tuleb vahele üllatusi ja ootamatusi ja mida kõike veel ja järsku avastangi, et need kilod on tagasi.

Muidugi olen ma tubli tüdruk ja ma teen trenni korralikult või õigemini püüan teha nii, kuidas vähegi saan, aga ikkagi jääb elu eluks ja igasuguseid asju juhtub… Näiteks need pühad ja jõulud, siis mu sõbranna pulmad, mis läksid väga pikaks, ning veel, kui ma olin haige ja kõik sellised korrad… Siis lihtsalt tekib paus ja ma tunnen ise, et rütm on kadunud ja kuidagi teistmoodi tunne on sees. Ja kui ma teen sellise come-back-i-trenni, siis tahaks kohe nagu taasalustada selle koha pealt, kus enne kõik pooleli jäi. Võib-olla ma lihtsalt mõtlen üle ja tegelikult ei olegi midagi viga, aga samas on olnud mitu korda, kus mu kehakaal tõusebki kohe peale mõnda sellist patustamist. Päevi, mil ma liigutan, on liiga vähe ja söön ma oma arust nii palju ja tegelikult ka vist üleliia… Seega, Marek, ma tahan selget vastust.

Kuidas ma saan peale patustamist ja mitmepäevast või isegi nädalast kõrvalehüpet kohe paar-kolm kilo alla võtta ja uuesti sama koha pealt edasi minna?

Triin

………………………………….

Ütlen kohe ära, et üle 100 grammi rasva ööpäevas kaotada pole füsioloogiliselt võimalik. Seda muidugi sel juhul, kui tegemist pole tõsiselt rasvunud inimesega. Kui kehakaal kukub kiiremini kui 2-3 kilo kuus, tuleb see reeglina juba lihaste arvelt. See pole enam tervislik ja seda võib nimetada nälgimiseks. On aja küsimus, millal psüühika tagasilöögi annab ja säärasele nälgimisele järgneb väga sageli „õgimisperiood“. Sellest  tekib aga sageli stress ning alustatakse uuesti kiirelt kilode kaotamise perioodiga. Nõnda käitudes rikutakse ära oma hormonaalsüsteem, mis kokkuvõttes viib selleni, et polegi enam võimalik oma üleliigseid kilosid kaotada. Kõlab ohtlikult ja tõsiselt, aga nii see on! Paraku lisandub sääraseid inimesi aina juurde ja sellisest tõmblevast kõikumisest välja tulla on väga keeruline ja tihti ei olegi see enam võimalik. See aga, mis puudutab pärast tähtpäevi lisandunud paari kilo, ei tohiks olla paanika põhjuseks. Enamasti tulenevad need lisakilod toidukogusest seedetraktis. Samuti võib see olla kehasse kogunenud vesi. See juhtub tavaliselt siis, kui on söödud eriti just magusat (süsivesikuid), mis seovad kehas vett. Kõik see normaliseerub lähipäevadega, muidugi juhul, kui järgnevatel päevadel süüa jälle inimese kombel edasi. 

Marek Morozov

www.kehavormi.ee