Kui klubisse ei saa, aga keha tahab trenni teha. Marek aitab

9 kommentaari
Kui klubisse ei saa, aga keha tahab trenni teha. Marek aitab

Kõik me sooviksime olla ilusad, seksikad ja muidugi suurepärases füüsilises vormis. Erinevaid treeninguid on aga nii palju ja iga algus on raske… Mida siis teha? Buduaar palus appi eratreener Marek Morozovi, et vastata naiste küsimustele. Kui ka sul on oma küsimus, millele tahad kogenud treeneri vastust, siis saada see marek@kehavormi.ee.

Kõik me sooviksime olla ilusad, seksikad ja muidugi suurepärases füüsilises vormis. Erinevaid treeninguid on aga nii palju ja iga algus on raske… Mida siis teha? Buduaar palus appi eratreener Marek Morozovi, et vastata naiste küsimustele. Kui ka sul on oma küsimus, millele tahad kogenud treeneri vastust, siis saada see marek@kehavormi.ee.

 

Mul on olnud mitu korda nii, et lihtsalt janunen trenni järele ja tekib mingi tohutu sisemine vajadus ja piin. Mida saab teha oma tava-trenni asenduseks ja kas sellel puhul aitab näiteks seks.

Ükskõik kui tubli ma ka poleks, juhtuvad vahel ikka asjad nii, nagu nad ei peaks ja elu on üldse selline… . Inimesed reisivad ja sõidavad ära ja siis ma olen teises linnas või on trenn parasjagu kinni või on üldse mingid imelikud takistused. Aga ma olen tubli ja mul on tahe ja siis ma ei teagi, mida teha. Osadest naisteajakirjadest olen lugenud, kui palju kaloreid põletab seks ja kuidas see võib olla toredaks trenniasenduseks. Samas ei ole ma ka selles väga kindel, kuna minu kogemuse järgi võib olla vahekorra pikkus vahel ainult mõni minut ja ma tõesti ei usu, et ma sellega mingit trenni asendaks. Aga täna ei taha ma seksi kohta küsida… . Kuigi samas võib see olla tegelikult hea aseaine. Ma mõtlen olukordi, kus ma tahan trenni teha ja samas ma saaksin liigutada ja liikuda teatud määral. Ma tean, kui palju paremini ma ennast tunnen, kui olen kasvõi mingit trenni teinud ja oma vormi säilitanud. Olgu see siis jooksmine, põrandal võimlemine, jooga või seks või jalgrattaga sõitmine või rulluisutamine või mis iganes.

 

Mida saaksin teha, kui ma ei saa oma päris trenni teha? Mida ma saaksin kodus teha, või siis, kui ma olen lihtsalt väikses ruumis?

Gerda

…………………………………………………..

Kui tõesti on nii kiire, et ei jõua näiteks spordiklubisse, aga trennipäeva ei taha ära ka jätta, siis kõige lihtsam moodus on muidugi jooksmine, mis on enamasti võimalik, olenemata sellest, kas elad linnas või maal. Lisaks on jooksmisega kaasa haaratud ka ülakeha lihased, mis omakorda põhjustab palju suurema kalorikulu kui näiteks jalgrattaga sõitmine. Kodustes tingimustes on alternatiiviks muidugi mõni kardioseade (velo-trenažöör, sõude-ergomeeter, ellips jne.) või siis mõni videosalvetusena rühmatund, mida saab televiisori ees kaasa teha ning mis ei nõua ka erilisi treeningvahendeid. Neid on müügil väga palju erinevaid, eriti välismaised.

Muidugi on hea vahend ka seks, mis ei ole aga enam nii paljudele kättesaadav. Selles osas ei hakka nõu andma. Küll aga on seksi ajal tavaliselt pulss just õiges vahemikus, kus „rasvapõletus“ on kõige efektiivsem. Laias laastus siis 120-150 lööki minutis. Muidugi oleneb see aktiivsusest ja võimekusest. Kui olla pidevalt asendis „meretäht“, siis seda trennina kindlasti võtta ei saa. Teine asi on ajafaktor. Niinimetatud „ kähkukad“ ei kuulu trenni alla. Trenniks võib ikkagi nimetada seda, kui protsessiks kulub aega 30 minutit või rohkem. Harjutamine teeb meistriks! 

Marek Morozov

www.kehavormi.ee