Kuidas lahendada äpardusi trennirõivastega?

Kuidas lahendada äpardusi trennirõivastega?

Suures trennituhinas võib kõike juhtuda, ka trenniriietus võib alt vedada. Mida piinlike olukordade vältimiseks teha saab?

Suures trennituhinas võib kõike juhtuda, ka trenniriietus võib alt vedada. Mida piinlike olukordade vältimiseks teha saab?

Meile on teada naine, kellel poole jooksutrenni pealt püksikumm katkes ja tüdruk, kel keset aeroobikatrenni spordirinnahoidja õlapael katkes. Piinlikutele olukordadele on aga tihti nutikaid lahendusi. 

Liiga kitsas rinnahoidja
Kaheksa naist kümnest kannab liiga väikest spordirinnahoidjat. On lihtne viis kindlaks teha, kas sina oled üks neist: rinnahoidja ei tohi haiget teha! Aga kui oled olukorras, kus muud võtta pole, siis siin on sulle kaval nipp: kasta rinnahoidja enne trenni kuuma vette ja tõmba üle tooli seljatoe pingule ning lase seal kuivada. Nii venib see sulle parajaks. Kuid ära kasuta sellist nippi pidevalt, osta endale parem paras rinnahoidja. 

Püksid vajuvad alla
Kui püksid keset trenni alla vajuma kipuvad, võta seljast pikkade varrukatega treeningpluus ja seo see puusade ümber nii, et varrukad toimiksid vööna. Kui sul pole pikkade varrukatega pluusi, aga on juuksekumm, siis tõmba laiad püksid ümber vöökoha kokku ja seo tekkinud pussaka ümber oma juuksekumm. Selliste olukordade vältimiseks osta endale järgmine kord püksid, mis pesus oma kangaomadusi ei muuda ja pese oma spordiriideid selleks ettenähtud vahendiga.

Liiga lühikesed püksid
Kui teed trenni lühikeste pükstega ja poole trenni pealt selgub, et need on liiga lühikesed, aitab juukselakk – piserda seda reite sisekülgedele, nii ei pääse pükste napid sääred ülespoole ronima. Või teine variant, kasuta jällegi ümber puusade seotud pikkade varrukatega treeningsärki – see varjab strateegilised kohad.Edaspidi katsu vältida väga liibuvaid ja lühikesi pükse, sest kuigi need on kahtlemata seksikad, tekitavad nad ka suurema tõenäosusega piinlikke olukordi. 

Libisevad päikeseprillid
Õues treenides on prille tihti vaja, kuid sageli kipuvad need eest vajuma. Olukorrale on kolm lahendust: võta need eest ära, kasuta prille kui peavõru või, kui kannad peapaela, pista prillisangad peapaela alt läbi. Kui avastad prillide püsimatuse juba kodus, pinguta sangade kinnituskruvisid pisikese kruvikeeraja abil. Edaspidi muretse endale sportimiseks mõeldud liibuvate sangadega päikeseprillid.

Katkised juuksekummid
Pikkade lahtiste juustega treenimine on äärmiselt ebamugav, kuid juuksekummid kipuvad pidevalt purunema või lihtsalt juustest libisema. Lahendused on järgmised: proovi katkenud koht kokku sõlmida, aga kui see ei õnnestu, küsi vastuvõtulauast tavalist kummi (ja ärge oma juuksurile sellest soovitusest rääkige, sest tavaline kumm on juustele väga kahjulik, aga tegemist on siiski hädaolukorraga!) või otsi oma kott läbi – äkki on seal mõni kasutu (jalatsi)pael, mis olukorra lahendada aitab. Edaspidi hoolitse selle eest, et su trennikotis oleks alati rohkem kui üks juuksekumm.

Milliseid ebamugavaid või piinlikke olukordi sinul trennivarustusega ette on tulnud ja kuidas need lahendanud oled?

Allikas: Glamour.com

Buduaar.ee