KUIDAS ÕPPIDA VIHKAMA rämpstoitu

7 kommentaari
KUIDAS ÕPPIDA VIHKAMA rämpstoitu

Pole kahtlustki, et rämpstoidu isudel on suur võim ning see on toitlustusettevõtete poolt strateegiline lüke, mis ongi mõeldud meie ahvatlemiseks. Paljud meie lemmikud snäkid on loodud nii, et neis oleks täpselt paras kogus suhkrut, soola, rasva ja muud keemiat, et me tahaksime alati veel ja veel. Kuid kui sinu sooviks on sellest harjumusest vabaneda, peaksid midagi ette võtma, sest tõsi on, et mida vähem sa rämpstoitu sööd, seda vähem sa seda tahad.

Pole kahtlustki, et rämpstoidu isudel on suur võim ja see on toitlustusettevõtete poolt strateegiline lüke, mis ongi mõeldud meie ahvatlemiseks. Paljud meie lemmikud snäkid on loodud nii, et neis oleks täpselt paras kogus suhkrut, soola ja muud keemiat, et me tahaksime alati veel ja veel. Kuid kui sinu sooviks on sellest harjumusest vabaneda, peaksid midagi ette võtma, sest tõsi on, et mida vähem sa rämpstoitu sööd, seda vähem sa seda tahad.

1. Katseta viie toitaine reeglit

Kui tootepakendil on märgitud üle viie toitaine, on see halb märk ja sa peaks ostu tegemata jätma. See on lihtne viis vältida impulssoste maitseaineid täis kartulikrõpsude või küpsiste näol, mis sulle hästi ei mõju.

2. Pane rõhku värvidele

Teadlased on avastanud, et inimesed eelistavad taldrikul kolme erinevat toitainet ja seejuures kolme erinevat värvi. Seega selle asemel, et šokolaaditahvli poole söösta, proovi erinevaid pähkleid koos puuviljade ja tumeda šokolaadiga, et saavutada variatsioon värvis, tekstuuris ja toitainetes.

3. Murra rutiinist välja

Võtab vaid paar nädalat, et millestki saaks harjumus. Seega selle asemel, et iga päev kell 3 lauasahtlist kommipaki järele haarata, loo uus traditsioon ja kõnni hoopis viis minutit õues ringi. See kaotab su isud hetkega!

4. Snäkk olgu tervislik

Parim ja lihtsaim magustoit? Kommide asemel proovi näiteks viinamarju – need viivad su magusaisu!

5. Tee tervislik toit mugavalt kättesaadavaks

Pane tervislikud snäkid külmikus kõige ette keskele, et nad oleksid lihtsasti kättesaadavad. Kui sul on lillkapsas ja porgandid kandikule juba lahti lõigatud ja kausike hummusega seal kõrval, võtad sa kindlasti lihtsalt mugavuse pärast need endaga teleka ette kaasa.

6. Aja endal isu ära

Kindel viis, kuidas söömist vähendada, on enda isu ära rikkuma. Mõtle neile külmutatud grillitud kanadele, mille peale tembeldatakse masinaga seerianumber, mis on täidetud mingi vastiku õliga. Mõtle neile säilitusainetele ja suhkru kogusele, mis on pandud erinevate limonaadide ja kastmete sisse… Appi!

7. Näri rohkem, kui tahaksid

Kui inimene närib rohkem, kulub tal söömiseks rohkem aega ning kokkuvõttes sööb ta vähem, sest ta täiskõhutunne jõuab juba söömise ajal tekkida. Oota, kuni oled ampsu lõpetanud ja alla neelanud, enne kui uut kühveldad.

Allikas: Rd.com