MINU ILUSA KEHA 5 saladust: Annika Leok

erakogu/Galina Deinega

Karin Karu

Bikiinifitnessist Annika Leok tõdeb, et toitumine on väga oluline aspekt, mis aitab reguleerida kaalu ja meie energiataset.

Palusime Annikal kirja panna oma ilusa keha 5 saladust ja need on:

Teadlik treenimine 

Mulle meeldib jõusaalis treenida, sest see on viinud mind soovitud tulemusteni. Ei ole midagi ilusamat kui treenitud, naiselik ning voolujooneline keha. Cardiot teen saalis minimaalselt. Küll aga olen aktiivse eluviisiga ning 10 000 sammu tuleb täis ka ilma suurema pingutuseta.

Mitmekülgne toitumine

Toitumine on väga oluline aspekt, mis aitab reguleerida kaalu ja meie energiataset. Kui varem olin seisukohal, et mida vähem süüa, seda parem on vorm, siis nüüd näen, kuidas keha muutub kui vajalikud toitained (valgud, süsivesikud ning rasvad) ja kaloraaz on päevas täis söödud. Kosmeetikuna töötades ei ole mul päeval sellist aega, et minna välja sööma. Minu jaoks ole midagi mugavamat, kui haarata endale kapist toit, mis on kodus valmistatud, sealjuures tean täpselt mida ja kui palju see sisaldab. Ühtegi toitu ma endale ei keela ning loomulikult söön ka vahel magusat kui isu tuleb. Tasakaal on kõige alus.

Uni

Magades taastub meie keha ja vaim. Kui vaim on puhanud, on ka tuju hea ja meel positiivne. Samuti tagab väljapuhanud keha treeningutel maksimaalse sooritusvõime ning on olulisel kohal kehakaalu säilitamisel.

Foto: Galina Deinega

Väärtustan oma nahka

Käin regulaarselt massaažis, mis aitab lõõgastuda ning vabastab lihaspingetest. Koorin keha vähemalt 1x nädalas. Kosmeetikuna pööran suurt tähelepanu oma näonahale. Luban endale kvaliteetset kosmeetikat ning kasutan ise samu tooteid, mida kasutan ka oma klientide peal. Koorin näonahka 1-2x nädalas ning vastavalt naha seisukorrale ja aastaajale teen maski, samuti turgutan nägu vitamiiniseerumiga.

Enesekindlus

Enesekindel naine on särav ning paistab silma. Sisemine rahu, positiivsed mõtted ning usk iseendasse on pealtnäha pisiasjad, kuid tegelikkuses peegeldub see kõik välimuses.