MINU ILUSA KEHA 5 SALADUST: bikiinifitnessist Merili Jesaar

MINU ILUSA KEHA 5 SALADUST: bikiinifitnessist Merili Jesaar

Iga naine tahab end oma kehas hästi tunda, ent paraku ollakse sageli oma kehaga hoopis tülis ning õnnetud. Peegelpilt rõõmu ei valmista ja tegelikult on selline elu ju vägagi kurb! Kuid saab ka teistmoodi ja palju õnnelikumalt. Merili Jesaar on kaunis ja särav noor naine, kes on oma figuuri lihvimisega tohutult palju vaeva näinud ning jätkab samas vaimus.

Merili tegeleb bikiinifitnessiga ning see tähendab planeeritud toitumist ja rasket treeningut. Palusime Merilil Buduaari lugejatele jagada oma ilusa keha viis saladust:

1. Tekita endale harjumus(ed)

Minu jaoks ei ole harjumus halb asi, harjumus on miski, mis paneb sind toimetama. Kui sa oled harjunud tööl käima, siis ma usun, et lõpuks harjud sa ka trennis käimisega. Minu harjumused on hommikul kohe peale ärkamist – klaas vett juua, siis hakkan hommikusööki tegema ja kodust ei lahku ma ilma oma toiduta kuskile. Lihtsad harjumused, mis lõpuks muudavad nii palju.

2. JOO VETT!

Ma tahaks selle “JOO VETT” teha hästi punaseks ja rasvaseks ja kolm joont alla tõmmata! Tihtipeale inimesed ei mõista, kui oluline on juua päevas vett. Nad kas joovad kohvi, teed, natuke kalorivaeseid jooke ja sellest piisab nende jaoks, aga sinu kehale ja organismile selline asi pikemas perspektiivis ei sobi. Puhas ja lisandideta vesi on meie organismile, kehale ja lihastele väga kasulik. See aitab ära hoida ka näksimise – kui tunned, et tahad midagi näksida, võta klaas vett ja ma luban, et see võtab su näksimisvajaduse ära. Muide, on tehtud ka uuring, et inimesed, kes hakkasid rohkem vett jooma, aga sõid samamoodi, hakkasid kaalu langetama tänu ÜHELE uuele harjumusele – vee joomisele! 

Mina joon tihti päevas kuni 3 liitrit puhast vett. Kelle jaoks on seda palju, kelle jaoks vähe, aga minu jaoks on see piisav. Sinna sisse ei arvesta ma kohvi ega toidust saadud veekogust.

Jooge vett! 

3. Liiguta end, ole aktiivne!

Siinkohal ma ei ütle, et ilusa keha saamiseks pead sa jõusaali minema. Meil kõigil on erinevad iluideaalid. Aga aktiivne liigutamine võiks kuuluda sinu päeva sisse. Ma ise treenin hetkel viis korda nädalas jõusaalis ja leian ka siis veel selle tunnikese päevas, et jalutama minna. 

4. Ära karda süsivesikuid

See on selline peatükk, millest ma võiksingi rääkima jääda. Paljude inimeste arust teevad süsivesikud paksuks ja neid tasuks vältida. Kurb tõsiasi on see, et üks asi sind ikka paksuks ei tee, paksuks teeb ülesöömine ja mitte liigutamine. Süsivesikuid on meie kehale vaja, meie aju nõuab seda. See annab meile energiat. Toitu mitmekülgselt ja su keha tänab sind ja usu – muutused ei ole kaugel!

5. Anna aega, ole järjepidev ja ära otsi vabandusi

Paljud meist tahavad kõike saavutada KOHE! Aga meie organism vajab harjumiseks aega. Kui tahad alla võtta, juurde võtta, lihaseid kasvatada, siis arvesta, et see võtab aega. Jää oma plaanile kindlaks, ära loobu!

Kui ma ise hakkasin alla võtma, siis ei saanud inimesed umbes kuus kuud aru, et ma olen hakanud alla võtma, aga ma ei jätnud jonni, isegi kui kaal seisis mitu kuud, ma jätkasin. Jätkasin ka siis, kui sain teada, et mul on tugev kilpnäärme alatalitlus, aga see ei takistanud mul oma eesmärkide poole püüdlemist. 

Tekita harjumused, joo vett, liiguta end, ära hakka üle mõtlema ja aasta pärast oled sa õnnelikum, rahul ja ei suuda end ära imetleda! 

Seega nüüd, kus sa oled lugenud selle ilusti lõpuni ja tunned, et oh, see ei olegi ju nii raske, siis tõuse püsti, võta klaas vett, pane end soojalt riidesse ja mine tee üks mõnus jalutuskäik!