MINU ÕNNELIKU KEHA 5 saladust: eratreener Alexandra Kuznetsova

21 kommentaar
MINU ÕNNELIKU KEHA 5 saladust: eratreener Alexandra Kuznetsova

Alexandra Kuznetsova on noor ja tubli Eesti naine, kes töötab vanemspetsialistina Terviseameti keemialaboris ning lisaks on ta eratreener ka People fitness jõusaalis. Alexandra lõputu energia ja positiivne ellusuhtumine nakatab teisigi ning hommikuti jõuab ta vaatamata oma kiirele elutempole ka jooksmas käia.

Alexandra Kuznetsova on noor ja tubli Eesti naine, kes töötab vanemspetsialistina Terviseameti keemialaboris ning lisaks on ta eratreener ka People Fitness jõusaalis. Alexandra lõputu energia ja positiivne ellusuhtumine nakatab teisigi ning hommikuti jõuab ta vaatamata oma kiirele elutempole ka jooksmas käia.

Alexandra armastab väga süüa teha ning kõik toidud, mis allpool olevatelt piltidelt vastu vaatavad, on tema enda tehtud. Tema tegemistel saad silma peal hoida ka läbi Instagrami konto siin

Kuid millised on Alexandra õnneliku ja kauni keha saladused:

1. Õige toit

Vali oma toitu targalt, sest toitumine on kõige tähtsam. Ma ei keela endale mitte midagi, aga kõik peab tasakaalus olema. Näiteks Nutella asemel eelistan väiksema suhkrusisaldusega proteiinikreeme. Mulle sobib see, et ma jälgin, kui palju kaloreid ma söön ja siinkohal aitab mind kalorikalkulaator. 

2. Jõutrennid 

Minu jaoks on jõusaal koht, kus ma saan puhata ja ennast välja elada. Raske jõutrenn annab mulle nii palju energiat. Ma armastan näha, kuidas mu keha muutub iga trenniga üha tugevamaks. Tihtipeale naised kardavad, et jõutrenn teeb nad suureks ja neile tekivad tohutud lihased, aga tegelikult hoiab jõusaalis käimine lihaseid lihtsalt toonuses.

3. Olen nii aktiivne kui võimalik

See ei ole saladus, et aktiivne eluviis on tervisele väga kasulik. Mulle meeldib hommikul jooksmas käia, kui on vaja poodi minna, siis lähen jalgsi. Eriti mõnus on jalgsi liikuda praeguste suviste ilmadega.

4. Järjepidevus

Isegi väike saavutus on juba saavutus ja viib sind edasi, kui sa oled järjepidev. Kui trennid ja toitumine on paika pandud ning järjekindlus suur, siis sa saavutad oma unistuste keha varem või hiljem. 

5. Vähem stressi, rohkem puhkust

Korralik uni ja puhkus on täpselt sama olulised nagu trenn ja toitumine. Proovin igal öösel vähemalt seitse-kaheksa tundi magada, kuigi vahel juhtub ka nii, et magan vähem. Annan oma kehale paaril päeval nädalas puhkuse jõutrennist, et keha saaks taastuda. Oma keha tuleb kuulata ja kui olen vähe maganud, siis ei jaksa ka korralikult trenni teha. 

 

Sarnased artiklid