Mis mu kehale tõesti mõjub – spinning, aeroobika, jooga, jõusaal? Marek aitab!

Mis mu kehale tõesti mõjub – spinning, aeroobika, jooga, jõusaal? Marek aitab!

Kõik me sooviksime olla ilusad, seksikad ja muidugi suurepärases füüsilises vormis. Erinevad treeninguid on aga nii palju ja iga algus on raske… Mida siis teha? Buduaar palus appi eratreener Marek Morozovi, et vastata naiste küsimustele. Kui ka sul on oma küsimus, millele tahad kogenud treeneri vastust, siis saada see marek@kehavormi.ee.
   

Kõik me sooviksime olla ilusad, seksikad ja muidugi suurepärases füüsilises vormis. Erinevad treeninguid on aga nii palju ja iga algus on raske… Mida siis teha? Buduaar palus appi eratreener Marek Morozovi, et vastata naiste küsimustele. Kui ka sul on oma küsimus, millele tahad kogenud treeneri vastust, siis saada see marek@kehavormi.ee.

 

Mure nr. 2

On nii palju erinevaid trenne, kuhu minna. Ma ei taha kohe hullumeelselt palju treenida, tahan lihtsalt, et ma oleksin ilus ja vormis ja seksikas ning et mul oleks ilus keha…

Okei, ma olen otsustanud. Ma teen seda ja ma hakkan trennis käima ja ma tõesti ei tea, mis variant oleks kõige parem, sest see teema tundub mulle ikkagi keerukas. On ju nii palju mingi konkreetse trenni fänne, kes ütlevad, et ainult see on parim ja sellega saab kõik oma trennivajadused ära rahuldatud. Mõnikord tundub see nagu teleturujutt. Mul ei ole suuri eesmärke. Noh, mul on selline mõistlik eesmärk, et ma tahaksin endale natuke lihaseid ja sitkust ning tahaksin olla ilus, seksikas ja terve. Ma tahaksin seda loomulikult saavutada minimaalsete pingutustega. Samas, kui ma midagi ära otsustan, siis olen ma päris tubli ja viin need asjad lõpuni. Aga võimalusi on nii palju alates kõikvõimalikest rühmatreeningutest ja spinningutest, joogadest, tantsudest, strippidest, aeroobikatest ja nii edasi. Ma ei ole algaja ja ma olen natuke trenni teinud, aga ma pole ka mingi meeletu sporditüdruk. Ma tahan sult, Marek, teada järgmist.

Mis trennis ma peaksin  algul käima ja kui mitu korda nädalas, et saada ilusaks ja seksikaks? Mida sina soovitad?

Kerli

…………………………………….

Mina soovitan alustada sellise rühmatreeninguga nagu seda on Bodypump (osades spordiklubides nimetusega „Pump Fx“). See rühmatund arendab võrdselt nii jõudu, lihaseid kui ka aeroobset vastupidavust. See on alternatiiviks ka jõusaalitreeningule, mis võib tunduda algaja jaoks rutiinne ja igav. Bodypump tunnis treenitakse kõiki lihasrühmi, mis tasakaalustavad kogu keha. Alguses tasub treenida muidugi mõõdukate raskustega, mida tuleks aja jooksul suurendada. Pärast mõnda kuud hakkab selline treening vaikselt ennast ammendama, kuna harjutuste valik on limiteeritud. Edasi on mõistlik  keskenduda juba eraldi jõusaalitreeningule ja aeroobsele treeningule (jooksmine, rattasõit, rulluisutamine, ujumine, rühmatunnid jne.) Alustuseks piisab täiesti kui käia Bodypump-i tunnis 2 korda nädalas. Kindlasti tasub järgida, et pärast igat Bodypumpi päeva oleks vähemalt üks puhkepäev, kuna on oht, et lihased ei taastu ning vigastus  on lihtne tulema. Aeroobse treeninguga on lugu sama, täiesti piisav on treenida 2-3 korda nädalas.

 

Marek Morozov
www.kehavormi.ee