MYFITNESSI rühmatreener Airi Põdra: Ära karda, tule trenni!

7 kommentaari
MYFITNESSI rühmatreener Airi Põdra: Ära karda, tule trenni!

Palju on naisi, kes tahaksid küll end käsile võtta ja trenni minna, kuid paraku kaasneb sellega teatud määral ka hirm ja ärevus. Kuidas ma seal rühmatrennis hakkama saan? Kas mind imelikult ei vaadata? Mida ma seal üldse teha jaksangi?

MyFitnessi energiast pakatav ja alati naerusuine rühmatreener Airi Põdra, kes muuseas peab ka kondiitriametit, tõdeb, et rühmatrenn on parim koht alustamiseks ja sobib ideaalselt ka neile, kes on täielikud trennivõhikud. Karta ei ole siin midagi ja kaotada samuti mitte – kui, siis ainult kilosid. Võidad aga parema väljanägemise ja enesetunde ning loomulikult kaasneb parema füüsilise vormiga ka parem elukvaliteet.

Just sellepärast peakski inimene tulema rühmatrenni, sest kuskilt peab ju alustama ja rühmatreening on selleks väga hea koht. Nagu öeldakse, siis seltsis segasem. Rühmatrennide valik on väga erinev ja paljud treeningud on ka sellised, mis algajale igati sobivad. MyFitnessi spordiklubides on rühmatreeningud laias laastus jagatud kolme gruppi: kardiotrenn, jõutrenn ja body&mind.”

Kuid milliseid treeninguid Airi algajale soovitab? “Algajale soovitan Kõht-selg-tuhar trenni ja ringtreening on samuti sobilik, sest need pole kumbki reguleeritud kavaga ehk siis treener paneb kava iga kord ise kokku ja algaja ei pea kartma, et ta ei suuda teha muusikasse või jätta meelde harjutuste kombinatsioone. Kui sa soovid teha trenni, kus kaloreid põletatakse rohkem ja intensiivsus on tugev, siis näiteks BodyCombat ja BodyAttack on sellised trennid, mis võtavad ka kõige suuremal trennihundil selja märjaks. Paljud algajad on tulnud ka näiteks MyFit abs tundi, mis kestab vaid 30 minutit ja seal keskendutakse siis kerelihaste tugevdamisele. Selline pooletunnine trenn on algajale hea, eriti veel siis, kui võhma on vähe ja sa kardad, et tund aega kestev treening on liiga raske,” tõdeb Airi.

Airi sõnul kulus ka ühel tema enda sõbral aega, et võtta julgus kokku ja hakata trennis käima. “Esimeseks trenniks oli tal BodyPump, kus ta võttis alguses kasutusele väikesed raskused ja tunni lõpus me muidugi arutasime veel rahulikult läbi teatud harjutuste tehnikad. Nüüd, kuu aega hiljem, on tal juba piisavalt enesekindlust, et osaleda ka nendes trennides, kuhu ta alguses minna ei julgenudki. Alati saab teha täpselt nii palju, kui sul endal jaksu on ja kindlasti ei ole mõtet hakata oma pead vaevama mõtetega, et mida keegi arvab sinu välimusest või oskustest. Trenni tuleb teha ikkagi enda jaoks ja kusjuures trennist ära minnes on tuju alati garanteeritult hea. Kui sa tunned, et sa midagi ei oska või tahad midagi täpsustada, siis tule ja küsi. Selle jaoks treenerid ongi!”

Airi annab MyFitnessis selliseid rühmatrenne nagu BodyPump, BodyCombat, MyFit abs, ringtreening, Trx45, FitnessRope, TotalBodyHIIT ning Noortetreening trenne.

MyFitnessi rühmatreeningutega saad lähemalt tutvuda siin