Neli reeglit, mis lubavad näksimisega jätkata

Neli reeglit, mis lubavad näksimisega jätkata

Kuigi kaalu langetades tuleks igasugused snäkid täielikult unustada, ei suuda paljud seda praktikas rakendada. Mida siis söögikordade vahel krõbistada?

Kuigi kaalu langetades tuleks igasugused snäkid täielikult unustada, ei suuda paljud seda praktikas rakendada. Mida siis söögikordade vahel krõbistada?

Söögikordade vahel võib tõesti nälg ligi hiilida ja kui asjal päris hulluks minna lasta, on väga lihtne rabada esimene ettejuhtuv krõpsupakk või järgmise korraliku söögikorra saabudes üle süüa, vahendab Femalefirst. Õnneks on olemas tervislikud snäkid, mis meis süümepiinu tekitama ei peaks. 

Seega pea meeles:

1. Snäkkideks vali mandlid, puuviljad või jogurt.

2. Snäkid, mida tarvitad, peavad kehale midagi kasulikku andma ning peletama näljatunnet võimalikult pikaajaliselt, et sa enne järgmist söögikorda uuesti sööma ei tõttaks. 

3. Snäkid võivad moodustada kuni 10% päevasest kaloraažist. 

4. Ja ikka: joo vett. Paljudel tekib isu millegi näksimise järele just siis, kui nende keha tegelikult vedelikku vajaks. Nii et kui näljatunne näpistab, aga söögiaeg pole veel käes, proovi kõigepealt veejoomist.

Sarnased artiklid