Reklaam sulgub sekundi pärast

NIPINURK: Nõuandeid, kuidas korraldada südamega sündmus

Monika Kuzmina

Kersti Niglas

Sündmuste korraldamise ekspert ja Soulteam asutaja Triinu Toomela sõnab, et hetkede loomine ja nende märkamine on väga oluline. Enda töös peab ta kõige erilisemaks hetkeks seda, kui näeb, et klient on õnnelik ning tema unistus või visioon on ellu viidud. Niisamuti rõõmustab iga sündmuse korraldaja selle üle, kui külalised jäävad peoga rahule. Aga kuidas sellist sündmust korraldada?

Kõige olulisem on asetada end sündmusele kutsutu kingadesse Toomela kirjeldab, et korraldada südamega sündmust, on kõige olulisem asetada end nende inimeste rolli, kes on sündmusele kutsud. Nii saab välja mõelda, kuidas pakkuda nende jaoks parimat elamust. Toomelale endale on kõige meeldejäävamad koosviibimised, kus polegi ehk kõige tähtsamad koht ja dekoratsioonid, vaid esinemised, sõnavõtud ja tegevused, mis puudutavad isiklikult ning muudavad sündmuse seeläbi eriliseks. Sündmus ei peaks olema lihtsalt pidu Toomela rõhutab, et tänapäeval ei ole sündmused lihtsalt pidu, vaid iga sündmusega peaks pakkuma kutsututele lisaväärtust, midagi sellist, mis aitab parendada sündmusele tulnud inimese elukvaliteeti – olgu see siis joogapraktika, toitumiseloeng, või midagi meelelahutuslikumat, näiteks tantsuõpe või muud lõbusad ja harivad tegevused. Kui inimesed tegelevad vaimsete praktikatega, miks mitte sündmusele kutsuda mõni joogaõpetaja. Aga see ei pea olema tavaline jooga, vaid ehk miski, mis pakub lisaks ka ahaa-efekti. Toomela tõdeb, et eriti noored inimesed vaatavad hoolega, kuhu nad oma aega panustavad ning milliseid sündmusi külastavad. See ongi tema sõnul tänapäeva sündmuste väljakutse, kuidas leida kesktee, et kõigil oleks sündmusel tore. Videosündmustel ei tohiks inimesi teisele poole ekraani hooletusse jätta Tänapäeval on väga populaarsed sündmused video teel. Toomela kirjeldab, et kontaktsündmuse puhul on oluline läbi mõelda, kuhu pannakse üleriided, kus saab tervitusjoogi, kus on toitlustusala, kus lava ja tantsuplats – see kõik on läbi mõeldud selleks, et inimesel tekiks võimalikult vähe küsimusi ning tema teekond sündmusel kulgeks võimalikult probleemivabalt ja nauditavalt. Veebisündmustega on sama lugu – aga siis tuleb arvestada, et inimene on teisel pool ekraani ning tema jaoks peab olemas olema, et tema veebisündmuse kogemus kulgeks viperuseta. Muidugi peab ka veebisündmuse puhul pakkuma sündmusel osalejale sisu, mida inimene päriselt hindab. “Me teeme ju sündmusi oma inimestele, et nad tunneks end hästi, et neid on märgatud, tänatud ja tunnustatud!” selgitab ta sündmuse eesmärki.