PRAKTILINE HARJUTUS: kaalust allavõtmise afirmatsioonid

PRAKTILINE HARJUTUS: kaalust allavõtmise afirmatsioonid

Tervislik toitumine algab sellest, kui sa muudad oma suhet toiduga ja suhtud sellesse kui millessegi, mida nautida siis, kui oled lõõgastunud ja õnnelik, selle asemel et süüa emotsioonide ajel, lohutades ennast ja parandades oma enesetunnet toiduga siis, kui oled stressis.

Üks mu püsivamaid mälestusi lapsepõlvest on seotud minu ema suurepärase toiduvalmistamisoskusega. Kõik tema valmistatud road maitsesid suurepäraselt ja ta õpetas mind kõrgelt hindama head ja hästi valmistatud toitu. Ta kasutas alati värsket naturaalset toorainet ja valmistas toidu algusest lõpuni ise. Ma olen talle tõeliselt tänulik, et ta tegi mulle ja minu perele kodus süüa vaatamata sellele, et ta käis täiskohaga tööl. Ma arvan, et see on mänginud olulist rolli selles, et mu tervis on täiskasvanuna nii hea olnud. Ma armastan toitu ja toit armastab mind.

Me kipume enda poole tõmbama ja oma elus looma seda, millest me mõtleme ja millele me keskendume. Väga tõhus meetod, mis aitab muuta negatiivsed toitumisharjumused positiivseteks, mis muudavad täielikult sinu keha ja elu, on afirmatsioonide kordamine ja visualiseerimine.

PRAKTILINE HARJUTUS: kaalust allavõtmise afirmatsioonid

Tee nimekiri afirmatsioonidest ja visualiseeri, kui täiuslik sa juba PRAEGU välja näed ja mõtle, justkui sul oleks see, mida soovid, juba OLEMAS:

  • „Ma olen sale, vormis ja kaunis.“
  • „Kaalust allavõtmine on minu jaoks lihtne. Kilod lihtsalt kaovad.“
  • „Ma kuulan oma keha ja toidan oma keha toiduga, mis on minu jaoks hea, annab mulle energiat ja paneb mind ennast hästi tundma.“
  • „Ma armastan oma vormis keha.“
  • „Mul on küllalt aega, et oma keha eest hoolitseda.“

Muutes oma mõtteid ja veendumusi, muudad sa kohe ka oma emotsionaalset seisundit.

Toit on ju tegelikult üks meie peamisi eluallikaid. See toidab meid, hoiab meid tugeva ja tervena ning tõstab meie energiataset. Kui vaadata toitu selle nurga alt ja süüa naturaalseid toiduaineid, mis on sulle head, siis kaal langeb ja sa tunned end suurepäraselt. Kui aga näha toidus oma vaenlast, põhjust, miks sa oled paar kilo juurde võtnud, siis sa jäädki pidevalt dieete pidama ja su kehakaal kõigub üles-alla. Sa satud enese piiramise ja premeerimise tsüklisse – ja preemiaks on sageli just suhkur, mis annab sulle lühikeseks ajaks hea enesetunde, millele järgneb kurnatus ja lõpuks süütunne.

Aga kuidas saada sellest dieedipidamise tsüklist välja ja muuta oma keha alatiseks?

Esmalt tuleb puhastada oma keha kõigist mürkainetest, mis on kogunenud rasvarakkudesse. Oled ehk märganud, et kui pead dieeti, oled väsinud, unine ja pea valutab. Su keha otsustab kiiresti, et talle ei meeldi end nii tunda ja hakkab säilitama rasvavarusid, et säilitada mürkaineid, et su enesetunne paraneks. Nii et dieedipidamine ja kaalu kõikumine jätkub. Asja võti seisneb selles, et tuleb tarbida päris toitu, mis ei ole töödeldud ja on lähedane oma loomulikule olekule (kõik naturaalsed, looduslikud ja mahetoiduained). Siis on kerge kaalust alla võtta ja saavutatud kaalu säilitada.

Praktiline harjutus pärineb Helen Marie Loorentsi raamatust “Heaolu kiirtee. Hea tervise ja õnneliku elu teejuht”

Osta heade ja lihtsalt järgitavate nõuannetega raamat raamatupoest või telli buduaar.ee/ tellimine