Ratsutamine – romantiline treening

Ratsutamine – romantiline treening

Valentinipäeva eel tasub meelde tuletada üks üle-eelmisel sajandil veel väga hinnas olnud spordiala – ratsutamine.

Valentinipäeva eel tasub meelde tuletada üks üle-eelmisel sajandil veel väga hinnas olnud spordiala – ratsutamine.

See romantiline spordiala ühendab endas väga palju kehale head ja kasulikku. 

Hea kardiotreening
Ratsutamine on suurepärane vorm kardiotreeningust. See lööb adrenaliini lakke, tõstab pulssi ja kiirendab ainevahetust. Seega on loodud kõik tingimused rasvapõletuseks. Tund ratsutamist põletab 650 kalorit.

Kõva lihastrenn
Ratsutamine mõjub väga hästi üldisele füüsilisele vormile ja rühile. Ratsutades lihased lõdvestuvad ja pingulduvad hobuse liikumise rütmis. Ja kuigi ratsutamise ajal tundub, et ise ei pea eriti midagi tegema, töötavad kehas sel ajal tasakaalu hoidmiseks absoluutselt kõik lihased.

Tundub nii lihtne
Arvestades seda, milline suurepärase kardio- ja lihastreeninguga on tegu, on hämmastav, kui kerge see tundub. Ratsutamine ei valmista kellelegi mingit raskust ja sobib seepärast hästi neile, kellele “tavaline” trenn ei meeldi. 

Õpid tundma oma keha
Ratsutamine nõuab head tasakaalu ja koordinatsiooni. Sa pead tajuma oma keha ja selle koostööd hobusega. Mida paremaks sa hobuse seljas muutud, seda enam areneb sinu kehateadlikkus, tasakaalutunnetus ja koordinatsioon.

Väga romantiline
Valentinipäeva eel tasub meenutada, et paaris ratsutamine on ülimalt romantiline – ega meie esivanemad sajandeid tagasi asjata kahekesi ratsutamas käinud. Armastuse tähistamise päev on just õige aeg alustada kallimaga hobi, mida saate nautida kõikjal maailmas: Itaalia veiniistandustes, Hispaania mägedes ja kas või keset kõrbe.

Allikas: FemaleFirst