Sa oled see, mida sööd. Ka seal allpool

Sa oled see, mida sööd. Ka seal allpool

Kes meist poleks kuulnud või näinud, kuidas peedisöömisest piss punaseks muutub. Noh, see pole ainus viis leida kinnitust väljendile “Sa oled see, mida sööd!”!

Kes meist poleks kuulnud või näinud, kuidas peedisöömisest piss punaseks muutub. Noh, see pole ainus viis leida kinnitust väljendile “Sa oled see, mida sööd!”!

Selgub, et eriti naiste puhul leiab see väljend eriti tugevalt tõestust, vahendab Women´s Health.
Nimelt on naiste tupepiirkonnal loomulikult veidi happeline PH-tase, samuti pesitsevad seal mitmed tervislikud bakterid, mis hoiavad eemal infektsioone. 

Günekoloog Mary Rosser räägib aga, et toidud, mida sa sööd, võivad väga otseselt mõjutada vagiinapiirkonna tervist, sealhulgas lõhna. Näiteks vürtsid, sibul, küüslauk, punane liha, piimatooted, spargel, brokkoli ja alkohol võivad väga kergesti keha tasakaalust välja viia. Puuviljad ja mahlad lisavad, oh üllatust, allapoole jällegi magusust. 

Kui tahad, et PH-tase püsiks normis ja ei tekiks lõhnaprobleeme, soovitab Rosser toituda puu- ja köögiviljadest, täisteratoodetest. See ei tähenda, et kõike tugevamaitselist ja -lõhnalist tuleks täielikult vältida – siinkohal aitab, kui juua palju vett, sest just vee abil kaob kõik vänge organismist kiiresti. 

Eriti oluline on tarbida hapendatud piimatooteid, näiteks Kreeka jogurtit. “Jogurtis on elusad bakterid ja probiootikumid, mis aitavad kehal, sealhulgas ka vagiinapiirkonnal, säilitada õige PH-tasakaalu,” selgitab Rosser.

Vältida tasub kindlasti suhkruga liialdamist: naised, kes armastavad palju magusat, on palju sagedamini hädas tupeseenega.

 

Buduaar.ee