Saleda figuuri saladus: 3 nippi, kuidas vähem kaloreid tarbida

7 kommentaari
Saleda figuuri saladus: 3 nippi, kuidas vähem kaloreid tarbida

Suvi pole enam kaugel – käes on viimane aeg tüütutest lisakilodest lahti saada, et saaksid end rannas enesekindlalt tunda. Kaalust alla võtmine ei pea aga sugugi korisevat kõhtu ja maitsetu toidu söömist tähendama. Tee oma menüüs paar väikest muudatust, katsu rohkem liikuda ja küll need kilod ka tasapisi kaduma hakkavad!

Suvi pole enam kaugel – käes on viimane aeg tüütutest lisakilodest lahti saada, et saaksid end rannas enesekindlalt tunda. Kaalust alla võtmine ei pea aga sugugi korisevat kõhtu ja maitsetu toidu söömist tähendama. Tee oma menüüs paar väikest muudatust, katsu rohkem liikuda ja küll need kilod ka tasapisi kaduma hakkavad!

Siin on 3 lihtsat nippi, mille abil on igal naisel võimalik lisakilodele tuld anda!

Nipp nr 1 – Loobu rasvast nõretavatest salatikastmetest. Ära osta poest valmissalatit ega valmis kastmeid! Sega endale kodus ise valmis tervislik salat ning salatikastme asemel pigista salatile julgelt värske sidruni mahla ja riivi peale mõned laastud Parmesani juustu – see kombinatsioon annab salatile väga hea maitse! 

Nipp nr 2 – Armastad pastat? Asenda pool pasta portsust või kogu ports riivitud suvikõrvitsaga! Riivi suvikõrvitsast spagetisarnased ribad ja lase nad keevast veest läbi – 30 sekundist piisab täiesti! Pastakastmeks kasuta oliivõli ja soovi korral riivi peale natuke Parmesani juustu. Ka röstitud seedermänniseemned on hea mõte – need on tervislikud ja annavad pastale hea maitse.

Nipp nr 3 – Ära hoia kodus ebatervislikke snäkke! Varu koju värskeid puuvilju – kiivid, maasikad, õunad ja banaanid on väga hea valik. Kui sul on magusaisu, siis pane banaan tunniks ajaks sügavkülma ja naudi seda jäätise asemel. Külmutatud banaani maitse on lausa võrratu. Miks mitte kasta banaani ka sulatatud tumedasse šokolaadi? Kui šokolaadiga piiri pead, ei tule sul ka lisakalorite pärast muretseda.

Allikas: www.harpersbazaar.com