STAARIDE ERATREENERI 3 REEGLIT – nii saavutad seksika ja saleda keha

3 kommentaari
STAARIDE ERATREENERI 3 REEGLIT – nii saavutad seksika ja saleda keha

Selleks, et paremat füüsilist vormi saavutada, tuleb lisaks trenni tegemisele ka oma toitumist jälgida ning siinkohal tasub eeskuju võtta professionaalide soovitustest. Tunnustatud New Yorgi eratreener Todd McCullough järgib söömisel kolme lihtsat reeglit ning soovitab neid ka oma klientidele. 

Selleks et paremat füüsilist vormi saavutada, tuleb lisaks trenni tegemisele ka oma toitumist jälgida ning siinkohal tasub eeskuju võtta professionaalide soovitustest. Tunnustatud New Yorgi eratreener Todd McCullough järgib söömisel kolme lihtsat reeglit ning soovitab neid ka oma klientidele. 

Toddi toitumisnippe järgides kiireneb ainevahetus ning rasvapõletus, lisaks soodustab see lihasmassi kasvatamist ning meie organism saab toidust kätte rohkem vitamiine ja mineraalaineid. 

Siin need on – kolm toitumisreeglit, mis aitavad rasva põletada ja lihastoonust parandada:

1. Vaata, et sinu menüü koosneks 99% puhtast toidust

Ehk siis teisisõnu tuleks süüa toitu, mis ei koosne töödeldud toidust ega kümnest erinevast komponendist. Puhas toit tähendab toitu, mis on ise kasvanud ja mida inimene ise valmistada ei saa – liha, tatar, täisteratooted, õun, pirn, kala, mereannid, muna, avokaado, pähklid, kana, banaan, suvikõrvits, bataat… See nimekiri on tegelikult lõputu. 

Puhtast töötlemata toidust suudab organism vitamiine ja mineraalaineid ning kõiki teisi vajalikke toitaineid paremini omastada ning ka rasvapõletus muutub tõhusamaks. 

Väga olulisel kohal on mitmekülgne toitumine, mis tähendab, et organism peab kätte saama kõik vajaliku – valgud, süsivesikud, rasvad, kiudained, vitamiinid, mineraalained. See reegel on tervisliku toitumise üheks alustalaks.

99% puhtast toidust on mainitud sellepärast, et väike patustamine on lubatud – väike pitsaviil või hot dog ei tee kedagi paksuks, kui sa muul ajal täisväärtuslikku toitu tarbid.

2. Söö ainult siis, kui kõht on tühi

Me sööme selleks, et elada, mitte vastupidi. Kui sinu kehakaal on suurem, kui peaks olema, siis see tähendab, et sa sööd sisse rohkem kaloreid, kui sa ära kulutad ja seega tuleks oma söömist rohkem reguleerida – lõpeta täis kõhuga söömine. Joo rohkelt vett (mitte limonaade ega mahlasid) ja söö vaid siis, kui kõht on tõesti tühi. 

3. Söö sisetunde järgi

Ära söö toitu, mida sa ei suuda süüa – kui näiteks brokoli on sinu jaoks vastuvõetamatu, siis ära söö seda. Söö tervislikku toitu, mis on maitsev – lisa salatitele pähkleid ja häid õlisid. Tarbi pähklivõid – ka see on nii-öelda puhas toit, kui sa oled selle kas ise valmistanud või valid poest toote, mis ei sisalda keemiat. Tervislik toit ei tähenda maitsetut toitu – vastupidi. Tervislik toit on imemaitsev ja sellel on puhtad maitsed.

Järgi neid toitumisreegleid, liigu ja tee trenni ning sa võid kindel olla, et sinu füüsiline vorm paraneb.

Allikas: health.com

Toimetas: Karin Karu