Tahad ilusat figuuri? 4 nippi, mis toimivad

3 kommentaari
Tahad ilusat figuuri? 4 nippi, mis toimivad

Peeglisse vaadates ei näe sa seda, mida sa tahaksid näha? Kui see on tõepoolest nii, siis pead sa midagi ette võtma, sest pole paremat tunnet, kui end peegli ees rahuloleva ning õnnelikuna tunda! Alusta nüüd ja kohe – pole paremat aega kui praegu! Trenni tegemine pole tegelikult üldse nii raske, tüütu ega ebameeldiv, kui see tunduda võiks. Tegelikult on see imelihtne ja lausa rahuldustpakkuv.

Peeglisse vaadates ei näe sa seda, mida sa tahaksid näha? Kui see on tõepoolest nii, siis pead sa midagi ette võtma, sest pole paremat tunnet, kui end peegli ees rahuloleva ning õnnelikuna tunda! Alusta nüüd ja kohe – pole paremat aega kui praegu! Trenni tegemine pole tegelikult üldse nii raske, tüütu ega ebameeldiv, kui see tunduda võiks. Tegelikult on see imelihtne ja lausa rahuldustpakkuv.

Siin on 4 lihtsat ent tõhusat nippi, kuidas end paremasse vormi saada ja oma keha armastama hakata:

Nipp nr 1 – Sea endale eesmärgid! Kui palju sa tahad kaalust alla võtta? Millist figuuri sa tahad? Pane kirja kõik, mis sulle sellega seoses pähe tuleb. Kirjuta üles, mis sulle oma keha juures meeldib ja mida sa kõige rohkem muuta tahaksid. Vaata end peeglist ja pane kirja kõik, mis võiks olla teisiti. Nii sa tead, milliste kehaosadega kõige rohkem tööd tegema pead. Ole enda vastu aus! Keegi teine ei näe, mida sa kirja paned. Sa teed seda iseenda jaoks!

Nipp nr 2 – Tee trenni iga päev! See ei tähenda, et sa peaksid iga päev tundide viisi jõusaalis rassima – otse vastupidi, kui sa leiad iga päev näiteks 30 minutit, et teatud lihasgrupile keskenduda, on sinu trennid kokkuvõttes lühemad ja samas ka tõhusamad. Sa ei pea tervele jõusaalile tiiru peale tegema – teed harjutusi nendele kehaosadele, mis sel kindlal päeval koormust saama peaksid. Jaga oma päevad lihasgruppide järgi ja pea trennipäevikut. Kindlasti on sul vaja kedagi, kes näitaks ette, millised harjutused kõige tõhusamad on. Teine lahendus on rühmatreeningud või siis hoopis jooksmine ja ujumine – need kaks tegevust koormavad kõiki lihasgruppe korraga! 

Nipp nr 3 – Premeeri end heade tulemuste eest! Kui oled näiteks kuu aega regulaarselt trennis käinud ja oma eesmärkidest kinni pidanud, siis luba endale midagi head – kuid mitte sööki, mis kõik sinu tulemused ära nullib. Pigem luba endale mõni uus riietusese – miski, mida sa näiteks alati kanda oled tahtnud, kuid pole julgenud, sest kartsid, et see ese ei näe sinu seljas hea välja. Mõtle, kui lahe oleks, kui sa saaksid kanda kõike, mida süda ihaldab ja kõik sobiks sulle justkui valatult – sa oled poolel teel sinna! Osta endale midagi väga seksikat ja lahedat ning pane see kappi ootama õiget hetke.

Nipp nr 4 – Ära söö kaks tundi enne magamaminekut. Roheline tee, vesi, kurk on lubatud, kuid väldi kõike, mida sinu organism seedima peab – kui sa lähed magama, aeglustub sinu metabolism ning kõik see, mis sa enne seda sõid, ei lase sul magama jääda. Nii rikud oma une ja tarbid kaloreid, mida sinu keha ära ei kuluta. Hommikul tunned end väsinuna ning ebameeldiv tunne kõhus pole ka just kiita! Eelista tugevat hommikusööki ning kergemat õhtusööki!

Allikas: womanitely.com