Tahad lamedat kõhtu – 6 testitud nippi, mis toimivad

Tahad lamedat kõhtu – 6 testitud nippi, mis toimivad

Kaunist ja lamedast kõhust unistavad kõik need naised, kellel seda veel pole ja mis seal salata, kes siis ei tahaks liibuvas kleidis seksikas välja näha? Kuid selleks, et lamedam kõht saada, ei pea ilmtingimata jõusaalis higistama. Saledama talje saab ka teistmoodi ning allpool toomegi välja kuus asjakohast nippi.  6 nippi, kuidas saada saledam ja seksikam talje:

Kaunist ja lamedast kõhust unistavad kõik need naised, kellel seda veel pole ja mis seal salata, kes siis ei tahaks liibuvas kleidis seksikas välja näha? Kuid selleks, et lamedam kõht saada, ei pea ilmtingimata jõusaalis higistama. Saledama talje saab ka teistmoodi ning allpool toomegi välja kuus asjakohast nippi. 

6 nippi, kuidas saada saledam ja seksikam talje:

1. Rind ette, õlad taha, selg sirgeks ehk kõik algab õigest kehahoiakust!

Kui sa õpid oma kehahoiakut kontrollima – istud sirge seljaga, seisad sirge seljaga, siis saavad ka sinu kerelihased rohkem koormust. Seega, kui sa teed oma elus ühe pisikese muudatuse ja õpid oma keha kontrollima, siis muutuvad ka sinu kõhulihased tugevamaks. Istudes tasub eelistada madala seljatoega tooli või mis veel parem – ilma seljatoeta tooli, nii on võimalik väga lühikese ajaga harjuda sirge seljaga istuma. 

2. Joo vett!

Mida rohkem vett me joome, seda parem – siiski tasub jääda mõistuse piiresse. Kohe, kui sinu keha tunneb, et ta ei saa piisavas koguses vedelikku, hakkab ta olemasolevat vett kehas kinni hoidma ja nii tekibki vedelikupeetus. See omakorda põhjustab pundunud kõhtu, mis pole just kõige atraktiivsem vaatepilt. Karastusjoogid tasub kindlasti ära unustada, kõige tavalisem vesi ongi kõige parem. Ka roheline tee on praegusel külmal ajal väga mõnus ja kasulik.

3. Mälu oma toitu korralikult!

Ära kiirusta söömisega, mida rahulikumalt sa sööd, seda lihtsam on sinu organismil toitu seedida. Mälu igat ampsu vähemalt kümme korda, seni kuni tunned, et kõik tükid on läbi näritud, nii väldid puhitustunnet ja seedehäireid. Söö suu kinni ja ära samal ajal räägi – ka see võib põhjustada seedehäireid!

4. Tarbi probiootikume!

Vali poes jogurteid, mis sisaldavad neid imelisi baktereid nagu acidophilus ja bifidobacterium. Tegu on kõhusõbralike bakteritega, mis aitavad toitu seedida ja kõhugaasidest vabaneda. 

5. Liigu iga päev!

Vähemalt 30 minutit liikumist päevas peaks iga inimese päevagraafikusse ära mahtuma. Tegu on sinu tervisega! Liikumine kiirendab ainevahetust ja aitab kõhurasva põletada. 

6. Loobu nätsu närimisest!

Nätsu närimine põhjustab kõhugaase ja puhitustunnet, sest kui me nätsu närime, siis meie organismi satub rohkem õhku, mis põhjustab kõhupuhitust. 

Allikas: www.harpersbazaar.com

Toimetas: Karin Karu