Tahad lamedat kõhtu? Aga palun! VIDEO

Tahad lamedat kõhtu? Aga palun! VIDEO

Lamedast kõhust unistavad paljud naised, ent miks mitte see unistus siis viimaks teoks teha? Jah, muidugi on meie seas ka neid tublisid ja sportlikke inimesi, kelle kõht on juba ilusti trimmis, kuid uusi harjutusi kulub alati ära. Allpool olevas videos näidatakse lihtsaid ning tõhusaid harjutusi, kuidas treenida oma kõhu- ning seljalihaseid. 

Lamedast kõhust unistavad paljud naised, ent miks mitte see unistus siis viimaks teoks teha? Jah, muidugi on meie seas ka neid tublisid ja sportlikke inimesi, kelle kõht on juba ilusti trimmis, kuid uusi harjutusi kulub alati ära. Allpool olevas videos näidatakse lihtsaid ning tõhusaid harjutusi, kuidas treenida oma kõhu- ning seljalihaseid. 

Treening kestab 15 minutit ning selleks on vaja matti ja ühte lisaraskust – selleks võib olla hantel või siis veepudel. Algajatele piisab ka ühekilosest raskusest, kes aga paremas füüsilises vormis on, võivad kasutada kolme- või neljakilost raskust.

Ilusad kõhulihased ei ole unistus, see on täiesti võimalik, kui sa seda ise tahad ja oled nõus vaeva nägema. Nii nagu iga lihasgrupi puhul ikka, siis alati tuleb treenida ka vastaslihasgruppi – kui sa treenid kõhtu, pead treenima ka seljalihaseid!

Leia see 15 minutit kasvõi kolmel korral nädalas – alustuseks piisab sellest täiesti!

Lisaks võiksid üle vaadata oma külmkapi – rohkem valke ja kiudaineid, vähem süsivesikuid ja piisavas koguses häid rasvu toetavad sinu teekonda parema füüsilise vormini. 

Karin Karu