Tahad tõsist rasvapõletust? Ühe BodyAttack trenniga kaotad ligi 675 kalorit

Tahad tõsist rasvapõletust? Ühe BodyAttack trenniga kaotad ligi 675 kalorit

Uuel aastal on paljud alustanud ka tervislikuma eluviisiga, ja kes pole seda veel teinud, siis nüüd on viimane aeg! Parim ja tõhusaim viis oma keha toonusesse viia, on õige toitumine ja intensiivne trenn, mis aitab liigsest rasvast vabaneda – LesMillsi treeningprogrammi kuuluv Bodyattacki rühmatrenn on selleks ideaalne. Keskmiselt kulutatakse ühe trenniga 675 kalorit!

Uuel aastal on paljud alustanud ka tervislikuma eluviisiga, ja kes pole seda veel teinud, siis nüüd on viimane aeg! Parim ja tõhusaim viis oma keha toonusesse viia, on õige toitumine ja intensiivne trenn, mis aitab liigsest rasvast vabaneda – LesMillsi treeningprogrammi kuuluv Bodyattacki rühmatrenn on selleks ideaalne. Keskmiselt kulutatakse ühe trenniga 675 kalorit!

MyFitnessi spordiklubi treener Matti Berg on rühmatrenne andnud üle seitsme aasta ning ka tema üheks lemmiktrenniks on Bodyattack.

Uurisime Matti käest, mis trenniga täpsemalt tegu on ja mida seal tehakse?

Bodyattack on üks LesMillsi treeningprogrammidest nagu Bodypump, Bodycombat, Bodybalance, mis pannakse kokku Uus-Meremaal. Tegemist on umbes 55 minutit kestva kõrge intensiivsusega kardiotreeninguga. Liikumine on pandud muusikasse, esimene lugu on soojendus, edasi läheb üsnagi tempokaks ning kaks korda jõutakse liikumise intensiivsuselt täiesti tippu, mis tähendab, et pulss läheb üpris kõrgeks. Pärast intensiivset hetke tuleb rahulikum osa, et pulss saaks taastuda ning siis keskendutakse üla- ning alakeha treenimisele. Treening lõppeb venituslooga.  

Kuidas Bodyattack meie füüsisele mõjub?

Bodyattack arendab vastupidavust, kiirust, jõudu ja koordinatsiooni. Trennis kasutatakse palju spordielemente, mis on võetud erinevatelt aladelt nagu näiteks kergejõustik, korvpall, uisutamine, jne. Lisaks kasutame ära kogu treeningsaali suuruse, liigume ette, taha, paremale, vasakule. 

Kellele see rühmatrenn sobib? Kas näiteks inimene, kes pole mõnda aega trennis käinud ja tahaks kaalust alla võtta, võiks seda proovida?

Bodyattack on loodud mõeldes kõigile. Seal on küll kiire tempo, mis viib pulsi suhteliselt maksimumi piirini, kuid igal liikumisel on olemas kergem variant. Treener küsib alati tunni alguses, kas keegi on esimest korda ning annab neile kiire ülevaate ees seisvast treeningust. Absoluutselt alati näidatakse ette liikumise lihtsamaid viise, ka siis, kui trennis on ainult regulaarselt Bodyattackis käijad. Loomulikult sõltub palju ka inimese tervislikust seisundist – kui tegemist on täiesti terve inimesega, kellel on lihtsalt treenimisele paus sisse tulnud ja ta tahab kaalust alla võtta, võib ta kindlasti trenni proovida. Bodyattack on kõikides Tallinna ja enamuse Eesti Myfitnessi spordiklubide tunniplaanis olemas.

Kas Bodyattack aitab lihast kasvatada? Rasva põletada? Kuidas see trenn mõjub füüsiliselt?

Bodyattack ei ole lihase kasvatamisele suunatud treening, kuid sellegipoolest ta tõstab lihastoonust ja voolib meie keha. Rasvapõletuseks on see aga väga hea valik, sest keskmiselt kulutatakse treeningus 675 kalorit. Kui sa teed trenni korralikult kaasa, siis on see kindlasti raske, aga teistmoodi tulemused ei tulegi. Ükski füüsiline trenn ei ole kerge, kui sa tahad tulemusi näha ja pingutad selle nimel. Bodyattacki teeb eriliselt nauditavaks eraldi kokkupandud muusikaline programm, mis juba iseenesest annab energiat ja motiveerib end rohkem liigutama. 

Milliseid vahendeid Bodyattackis kasutatakse ja mida enne trenni tulekut teadma peaks? 

Treeningvahendeid Bodyattackis ei kasutata, parimaks vahendiks on oma keha raskus. Väga oluline on panna selga mugavad riided, millega saab hüpata, võimelda ilma et kusagilt kiskuma või segama hakkaks. Kaasa tuleks võtta joogipudel ning treeningrätik, sest higistamist on üldjuhul palju. Jalatsiteks võiksid olla üldtreeningu- või jooksutossud, mille tald on disainitud saalis ette, taha ja külgedele liikumiseks.  

Lisainfot vaata MyFitnessi kodulehelt siin

Karin Karu